Kærestens eks'er - har du lyst at hænge ud med dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Det er sådan at min kærestes eks af forskellige årsager er kommet ind i vores fælles vennekreds for et års tid siden ca. Derfor har jeg indimellem når vi holdt et eller andet fest/komsammen følt mig nødsaget til også at invitere hende. Der er ingen grund til at jeg ikke skulle bryde mig om hende - men indrømmet, jeg har det svært med nå hun er i nærheden. 

Måske fordi hun er en super smuk og charmerende pige og i virkeligheden gør mig lidt usikker på mig selv Jeg har ingen grund til at "frygte noget" fra hendes side i virkeligheden. Min kæreste valgte selv at forlade hende for år tilbage, og selvom hun er smuk og sød havde han selvfølgelig sine grunde. Jeg tvivler ikke på at han vil mig - vi har endda barn sammen nu. Og eks'en, ja hun er gravid med sin nye kæreste. Så hun vil nok heller ikke min kæreste på den måde længere

Der er ingen grund til dårlige vibrationer fra min side, og jeg behandler hende også pænt selvfølgelig, men føler alligevel altid et lille stik af ubehag når hun er der. Er jeg lidt jaloux og tosset?

Eller - hvordan har I andre det med jeres kærestes eks'er? Hænger I ud med dem eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger

Det er sådan at min kærestes eks af forskellige årsager er kommet ind i vores fælles vennekreds for et års tid siden ca. Derfor har jeg indimellem når vi holdt et eller andet fest/komsammen følt mig nødsaget til også at invitere hende. Der er ingen grund til at jeg ikke skulle bryde mig om hende - men indrømmet, jeg har det svært med nå hun er i nærheden. 

Måske fordi hun er en super smuk og charmerende pige og i virkeligheden gør mig lidt usikker på mig selv Jeg har ingen grund til at "frygte noget" fra hendes side i virkeligheden. Min kæreste valgte selv at forlade hende for år tilbage, og selvom hun er smuk og sød havde han selvfølgelig sine grunde. Jeg tvivler ikke på at han vil mig - vi har endda barn sammen nu. Og eks'en, ja hun er gravid med sin nye kæreste. Så hun vil nok heller ikke min kæreste på den måde længere

Der er ingen grund til dårlige vibrationer fra min side, og jeg behandler hende også pænt selvfølgelig, men føler alligevel altid et lille stik af ubehag når hun er der. Er jeg lidt jaloux og tosset?

Eller - hvordan har I andre det med jeres kærestes eks'er? Hænger I ud med dem eller hvad?

nej, vi har været sammen i snart 14år.. og ser ingen grund til at begynde på det..

Anmeld

4. juli 2012

merichs

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er veninde med min kærestes x  Men det er først 2 år efter de gik fra hinanden af vi blev veninder 

Anmeld

4. juli 2012

MariaJ

Nej, det gør jeg ikke, og jeg tror også, at jeg ville synes det var lidt akavet og måske lidt ubehageligt. Det ville nok komme meget an på personen og situationen. Jeg gik faktisk til dans med hans eks, da vi blev kærester i sin tid. Hende kendte jeg i forvejen, så det føltes slet ikke underligt, men ville nok ikke have elsket det, hvis vi alle tre skulle have været meget sammen samtidig.

Anmeld

4. juli 2012

.....

X'er ville jeg altid have det ubehageligt, at være i nærheden af , og uanset hvordan deres liv ser ud, så ville jeg have det ubehageligt med at være sammen med dem. Så et no go fra mig

Anmeld

4. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

X'er ville jeg altid have det ubehageligt, at være i nærheden af , og uanset hvordan deres liv ser ud, så ville jeg have det ubehageligt med at være sammen med dem. Så et no go fra mig

Enig - det er bare

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

Ej det er jeg lige en tand for sart til. Ville ikke kunne tænke på andet end, at han havde dusket hende engang, ad! Jeg lever i en lykkelig boble hvor der ikke findes ekser. Hverken hans eller mine. Pist borte er de

Anmeld

4. juli 2012

Dinna88

Måske er det mig der er underligt - men jeg ville være ligeglad. Måske vi endda har noget til fælles, eftersom han har været sammen med hende  Hvis ikke der er sket noget der gør at jeg bør være negativ, så er jeg det ikke - og tager godt imod hende
Nu er det så bare sådan at min kærestes ene ekskæreste holdt ham hjemme fra mili for at skride med en anden da han så havde sagt op - så hun er BESTEMT et no go i vennekredsen  

Så er der den anden, og hun er vist rigtig sød - vi er rendt ind i hende flere gange, men det er en smule akavet mellem dem. Hvis ikke det var, så så jeg intet problem i at hun var med til fester m.m. Min kæreste kender utroligt, utroligt mange mennesker i Randers, og derfor ville det sagtens kunne ske, at vi endte i samme rum som ekskæresterne 

Anmeld

4. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Strawberry skriver:

Anmeld

4. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Hej piger

Kan i hvert fald ikke se der skulle være et problem. Du håndtere jo det hele flot og det virker jo ikke som om der er nogle følelser i klemme nogen steder.
Men jeg ville da nok også have det sådan lidt bob bob, hvis min mands x var gudesmuk, og jeg/vi så var tvunget til at se hende..... Ja jeg ved ikke om min selvtillid kunne klare det

Men hos jer, virker det jo som om det kører ret så fint.

Jeg syntes i hvert fald ikke du virker jaloux eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.