første dag alene i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Trine89

Emilie2010 skriver:

stakkelt hende og dig , det skære i ens mors hjerte når de kære små er kede af det

jeg var med emilie de første 3 dage ! og den 4 dag var hun der 2 timer alene mener jeg, og den 5 dag sov hun formiddags søvn der. osv osv stille og rolig frem ad

Ved ikke om det gør nogen forskel at jeg er der mere sammen med hende. Så tror jeg bare hun vil tro at jeg altid er der.. Så tror bare det er ud i det igen.

I dag har vi været oppe og besøge den gæste dagpleje hun skal være ved efter ferien. Og det gik super godt.. Hun sad og legede med de andre børn, og dagplejemoren kunne tage hende op, og lege med hende. Så håber lidt det måske kan hjælpe til en lidt bedre dag i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor1012

Trine89 skriver:

Ved ikke om det gør nogen forskel at jeg er der mere sammen med hende. Så tror jeg bare hun vil tro at jeg altid er der.. Så tror bare det er ud i det igen.

I dag har vi været oppe og besøge den gæste dagpleje hun skal være ved efter ferien. Og det gik super godt.. Hun sad og legede med de andre børn, og dagplejemoren kunne tage hende op, og lege med hende. Så håber lidt det måske kan hjælpe til en lidt bedre dag i morgen.

okay nej det kan godt være , men jeg sys og tror det er et kæmpe chok for det lille væsen at blive "efterladt af mor hos en fremmede.. de fleste tager med deres børn, ser dagpleje moren an, og hvordan ens egen barn tager det. efter 5 dage gik det super med emilie

det var synd hun allerede skal i g-dp efter ferie, når hun lige er startet i dp. men er glad for at høre det gik godt, men nu var du jo også med

det tager tid, men de fleste elsker deres dp mødre

Anmeld

4. juli 2012

Trine89

Vi har også væretcder sammen to gange af to timer. Så det er ikke fordi hun bare er blevet kastet ud i det. Så vi har jo lært hinanden lidt at kende.

Men ja det er jo selvfølgelig lige noget hun skal vænne sig til at det er en anden som skal passe hende. Men jeg er sikker på hun nok skal bluve glad for hende. For hun er altså rigtig sød. Jeg kan hvertfald godt lide hende.

Jah er også træt af hun skal det. Men desværre kan vores ferie ikke ligge anderledes da det er tvungen ferie. :-(

Emilie2010 skriver:

okay nej det kan godt være , men jeg sys og tror det er et kæmpe chok for det lille væsen at blive "efterladt af mor hos en fremmede.. de fleste tager med deres børn, ser dagpleje moren an, og hvordan ens egen barn tager det. efter 5 dage gik det super med emilie

det var synd hun allerede skal i g-dp efter ferie, når hun lige er startet i dp. men er glad for at høre det gik godt, men nu var du jo også med

det tager tid, men de fleste elsker deres dp mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.