pyha for en omgang.
Min søde Caia skulle starte i dagpleje idag,. Jeg har virkelig frygtet denne dag, fori hun er virkelig morsyg, og vil bare kun være ved mig. Jah ikke en gang far må ret meget :-(
Men hun blev afleveret lidt over ni, hvor de skulle ud på en lille gå tur, vi blev enige om at det kunne være en måde at starte på fordi så kunne det være det var nemmer ikke at tænke på mig.. Men vi kom hen til dp hvor de andre stod klar så det var bare over i den store barnevogn og så et hurtigt farvel da hun ikke skulle mærke jeg gik. Og de første ti min var vist gået godt, jeg kunne hverfald ikke hører hende skrige.
Men eftr en times tid havde vi aftalt at dp'mor skulle ringe om hvordan det gik. Og det gik bare slet ikke.. Hun havde efter de første ti min bare skreget og været såååååå ked af det. Så jeg skyndte mig hen at hente hende. Hun var bare såå træt da jeg kom der over. Puha min lille pige. (hun er forrestem 10 mdr.)
Nå men nu vil jeg egentlig gerne have nogle råd til hvordan vi evt. kan gøre denne her opstart meget bedre for hende.
Dagplejemoren er super sød, og har virkelig en god tålmodighed. Og jeg er sikker på at når caia først vænner sig til hende vil hun også elske hende.
Anmeld