lutinus vs crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

La´chrissen

Ønskebarnet skriver:

Jeg har prøvet begge dele.

2 forsøg med lutinus og 2 forsøg med crinone...........jeg er helt klart mere til crinone  men har så heller ingen bivirkninger af det.

Lutinus bryder jeg mig ikke om...

Jeg vil sige crinone føles bedre at bruge hvis det ikke var for de bivirkninger. Lutinus er ikke så behagelig men hvis jeg slipper for mave problemerne må man leve med det det er heldigvis ikke så længe jeg skal bruge indtil den 13. Brugte du det en månede eller 14 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

La´chrissen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har prøvet Lutinus, men ikke crinone. Synes ikke der var nogen problemer med det overhovedet. Så det kan anbefales. 

Det lyder godt

Anmeld

3. juli 2012

Ønskebarnet

jeg tog det i 14 dage...indtil bp....hvis jeg var blevet gravid da jeg fik lutinus skulle jeg ta det indtil uge 7

Anmeld

3. juli 2012

La´chrissen

Ønskebarnet skriver:

jeg tog det i 14 dage...indtil bp....hvis jeg var blevet gravid da jeg fik lutinus skulle jeg ta det indtil uge 7

Åh det var længe. Men jeg har kun fået recept til 14 dage. Læste demlig lidt om at tog det i 30 dage hvor crinone kun er 14 men de ved jo nok hvad de snakker om

Anmeld

3. juli 2012

Fidus

Jeg brugte Lutinus og det virkede for mig, fik at vide at jeg kun måtte bruge dem i 14. dage,  til og me Bp. Tog dem de 3 gange på Bp-dagen og stoppede derefter.

Fik at vide at hvis man fortsætter med Lutinus et godt stykke inde i graviditeten, kan de godt være med til at forsage misdannelser af fostret eller muligvis spontan abort.

Anmeld

4. juli 2012

La´chrissen

Fidus skriver:

Jeg brugte Lutinus og det virkede for mig, fik at vide at jeg kun måtte bruge dem i 14. dage,  til og me Bp. Tog dem de 3 gange på Bp-dagen og stoppede derefter.

Fik at vide at hvis man fortsætter med Lutinus et godt stykke inde i graviditeten, kan de godt være med til at forsage misdannelser af fostret eller muligvis spontan abort.

Så er det jo nok derfor jeg kun har til bp dag tak for svar.

Anmeld

4. juli 2012

Fidus

La´chrissen skriver:

Så er det jo nok derfor jeg kun har til bp dag tak for svar.

Det var så lidt  pøj pøj

Anmeld

4. juli 2012

La´chrissen

Fidus skriver:

Det var så lidt  pøj pøj

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.