Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa
Må man spørge hvad det er?
Er selv lige startet med de første undersøgelser da vi har forsøgt længe og jeg har endo. Så er helt ny i alt det her.
Håber det erPKK jeg spørger ellers er det ok du ikke svarer.
God dag :0)
tarkoflen skriver: TTaTakHar ingen erfaringer at dele ud af, men jeg opper den lige for dig
TTaTakHar ingen erfaringer at dele ud af, men jeg opper den lige for dig
ditski skriver: Hejsa Må man spørge hvad det er? Er selv lige startet med de første undersøgelser da vi har forsøgt længe og jeg har endo. Så er helt ny i alt det her. Håber det erPKK jeg spørger ellers er det ok du ikke svarer. God dag :0)
Tusinde tak det er rart at vide lidt omkring det så man ved hvad man kan gå ind til Det er jo en helt ny verden med massere af nye ord osv.
Jeg krydser finger for det nye du er igang med virker bedre på Dig.
ditski skriver: Tusinde tak det er rart at vide lidt omkring det så man ved hvad man kan gå ind til Det er jo en helt ny verden med massere af nye ord osv. Jeg krydser finger for det nye du er igang med virker bedre på Dig.
Jeg har prøvet begge dele.
2 forsøg med lutinus og 2 forsøg med crinone...........jeg er helt klart mere til crinone men har så heller ingen bivirkninger af det.
Lutinus bryder jeg mig ikke om...
La´chrissen skriver: Er der nogen der har prøvet både lutinus og crinone? Jeg er selv lige skiftet fra crinone til lutinus i dag, da de mistænker crinone der giver mig mave problemer. Nogle erfaringer med lutinus?
Er der nogen der har prøvet både lutinus og crinone? Jeg er selv lige skiftet fra crinone til lutinus i dag, da de mistænker crinone der giver mig mave problemer. Nogle erfaringer med lutinus?
Har prøvet Lutinus, men ikke crinone. Synes ikke der var nogen problemer med det overhovedet. Så det kan anbefales.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128