Når hverdagen kommer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Michalala

Anonym skriver:

det lyder super hyggeligt, bliver helt misundelige på jer som par, da i begge ville gør det . det syntes jeg lyder som en rigtigt god plan, min kæreste er bar ikke keativ og han syntes det røv sygt og finde på en plan efter en gang, så kan han ikke finde på noget

Ja, det kræver selvfølgelig lidt at manden også er med på den. Her i vinters holdt vi også en lille pause med det med at skiftes, fordi vi efterhånden var løbet tør for ideer. Men gjorde stadig noget ud af aftenen derhjemme. Og prøvede at planlægge at "lave noget sammen".

Jeg tror ikke nødvendigvis man behøver at lægge de helt store planer. Bare det at gøre aftenen lidt anderledes syntes jeg gør meget. Fx leje en film i stedet for bare at se TV, lave Chokolade von dy e.l.

Håber I finder en god måde at få hverdagen til at blive hyggelig og måske lidt mindre triviel på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Fenja09

I hverdagene laver vi meget det samme, der er ingen af os der orker det helt vilde når bettepigen er blevet puttet. Nogle dage ser vi en film og andre dage sidder vi med hver vores pc og surfer rundt på nettet. Vi sidder også nogle gange ude på vores terrasse og nyder hvor meget vi har ordnet i haven i år. Ja, og så er der alle de praktiske ting som også bliver ordnet når vi har "voksen-tid".

/Fenja

Anmeld

3. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Så er hverdagen kommet hos mange familier og man har fået barn/børn og man laver det samme hver aften hvad laver i om aften når børnene er kommet i seng? Og hvad gør i for det ikke er det samme der sker hver aften 365 dage

Skøn aftealle 

Jamen det bliver jo ofte det samme, da man jo er lidt mere begrænset når baby er puttet

Her gik vi meget ture om aftenen sammen med hunden, før vi fik Ella, det gør vi jo så ikke sammen mere

Tv, spil, snakker meget sidde ude og nyde hund og vejr, ser en del film sammen, kigger på nettet, voksen leg kæresten pudser på bilen og så har vi begge en ude aften der er fast hver uge som regl

Anmeld

3. juli 2012

-Sigrid-

De dage hvor vores datter sover godt sidder vi og ser film sammen, og ellers så sidder vi ved hver vores computer når vi begge er bombet Kedeligt, i know, men efter en hel dag med baby og bleer og rengørning er det rart for os nogle gange bare at sidde lidt for os selv. Men som regel er det en film vi ser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.