Når hverdagen kommer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Så er hverdagen kommet hos mange familier og man har fået barn/børn og man laver det samme hver aften hvad laver i om aften når børnene er kommet i seng? Og hvad gør i for det ikke er det samme der sker hver aften 365 dage

Skøn aftealle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Michalala

Vi har ikke børn endnu, så er ikke sikkert på at du kan bruge mit svar. Men here it goes...

Min mand er ikke altid så meget hjemme om aftenerne, så vi har haft onsdag aften "hellig", til vores forhold. Så har vi skiftes til at finde på ting vi skulle lave, fx gå en tur, så TV, spille et spil, bage vafler, snakke om et specielt emne, teateret, biografen, bowling e.l.

Selvom det godt kan være lidt en udfordring at finde på noget nyt hver gang (især hvis man ikke kan komme ud af huset) er det også meget hyggeligt. Og det gør ligesom at aftenen bliver lidt speciel ifht. de andre aftener.

Anmeld

3. juli 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Så er hverdagen kommet hos mange familier og man har fået barn/børn og man laver det samme hver aften hvad laver i om aften når børnene er kommet i seng? Og hvad gør i for det ikke er det samme der sker hver aften 365 dage

Skøn aftealle 

Her har manden aften og natarbejde så han er ikk hjemme særlig tit om natten.. Så her blir det det samme om aftenen ;-)

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Michalala skriver:

Vi har ikke børn endnu, så er ikke sikkert på at du kan bruge mit svar. Men here it goes...

Min mand er ikke altid så meget hjemme om aftenerne, så vi har haft onsdag aften "hellig", til vores forhold. Så har vi skiftes til at finde på ting vi skulle lave, fx gå en tur, så TV, spille et spil, bage vafler, snakke om et specielt emne, teateret, biografen, bowling e.l.

Selvom det godt kan være lidt en udfordring at finde på noget nyt hver gang (især hvis man ikke kan komme ud af huset) er det også meget hyggeligt. Og det gør ligesom at aftenen bliver lidt speciel ifht. de andre aftener.

det lyder super hyggeligt, bliver helt misundelige på jer som par, da i begge ville gør det . det syntes jeg lyder som en rigtigt god plan, min kæreste er bar ikke keativ og han syntes det røv sygt og finde på en plan efter en gang, så kan han ikke finde på noget

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Her har manden aften og natarbejde så han er ikk hjemme særlig tit om natten.. Så her blir det det samme om aftenen ;-)

ja okay, kan jeg godt se, jeg syntes det kedeligt at lave det samme hver aften

Anmeld

3. juli 2012

MyLove E

Her ser vi film. Men vi er begyndt lidt at spille nogle. Men ja det er det samme hver aften:-)

Og de dage vi prøver at gøre noget andet mere romantisk ja det er selvfølgelig også de dage Elias ikke vil sove:-):-):-(

Anmeld

3. juli 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

ja okay, kan jeg godt se, jeg syntes det kedeligt at lave det samme hver aften

Det er det også men der er ikk så meget andet at gøre...

Anmeld

3. juli 2012

Isabella_mor

tjah, nogle dage går vi bare i seng, fordi vi er trætte (kæresten står op kl 4 om natten) så han kan tit gå kold kl 20:00.. og jeg kan altid sove, så det gør jeg næsten også, ellers er jeg på computeren lidt, til træning, ser tv. rydder op. osv. det er meget forskelligt.

men ellers så har min kæreste også sin træning at passe. og nu startet han snart op i bandet igen efter en lang pause. så der sker rigeligt... 

Anmeld

3. juli 2012

MortilElias2010

Her sidder vi tit og ser tv, Frank ser enten fodbold, nyhederne eller noget omkring fiskeri, jeg ser også fodbold og nyhederne, men ser oftest alt andet end noget omkring fiskeri (det er hans ting), og jeg suser så også omkring på nettet, diksuterer og debattere forskellige emner.Iindimellem spiller vi brætspil/kortspil eller scrapper ude i køkkenet og/eller er vi i haven hvor vi nyder hinanden og naturen og vores omgivelser  Vi går sjældent ud og laver over noget. Men når vi gør nyder vi det med hjem og sjæl og hinanden 

Lillemanden sover gerne mellem 20-21.30 så det er tidsrummet vi har hvor manden som er a går i seng ved 22-23tiden og jeg engang efter midnat 

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

Manden arbejder 3-4 aftner om ugen ca, men når han har fri hygger vi med film, aftenture med den lille i barnevogn, spil, hænger ud og snakker, laver natmad, planlægger de næste dage, eller sidder med hver vores computer og stener indtil vi går i seng og holder om hinanden Selfølgelig er der gået hverdag i det- men jeg synes vi hygger os gevaldigt Vi har 2 børn og har været sammen i 6 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.