Katten har ingen appetit :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg prøver

Får noget nyt tørfoder i morgen, måske den viser mere interesse for det (Acana) og får bedre spisevaner Regner jeg stærkt med.

Som jeg skrev ovenover, den har ikke orm så vidt jeg kan se, og dens afføring og urin er fint, men tager den nok alligevel lige til dyrlæge her når jeg har råd til det, bare for en sikkerhedsskyld

fornuftigt.. men prøv engang og holde øje med mængden den spiser det vil dyrlægen sikkert os spørge dig om  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det er det ikke... hvor længe har det stået på?? det med den har spist så meget for tænker på den endelig har noget sin bund og spiser lidt af gangen vores kat spiser ikke ret meget men det er også kun tør foder med masser af kød

Hmm, altså nogle aftener kan den sagtens gå amok med tørfoder og vådfoder .. men det startede da vi flyttede for ca 1 måned siden .. Den kan sagtens spise meget i nogle perioder, men den drikker nok mest vand og spiser tørfoder.. Men prøver at skifte foder og se om den spiser mere så

Anmeld

3. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Hmm, altså nogle aftener kan den sagtens gå amok med tørfoder og vådfoder .. men det startede da vi flyttede for ca 1 måned siden .. Den kan sagtens spise meget i nogle perioder, men den drikker nok mest vand og spiser tørfoder.. Men prøver at skifte foder og se om den spiser mere så

ellers skal du vente lidt for det kan være en stor forandring og du kan også komme til at gøre den græsen hvis du skifter foder ...

Anmeld

3. juli 2012

Frk.S

Altså hvis den spiser en portionspose + tørfoder og drikker vand, så lyder det da meget normalt.

Jeg synes mere det er de 4 poser + tørfoder der lyder unormalt - det lyder af vildt meget.

Men snak da bare med dyrlægen, når nu din kat har ændret spisemønster. 
Men så længe den stadig spiser så godt som en pose + tørfoder og er glad og aktiv, så ville jeg ikke umiddelbart være særlig bekymret.

Dog skal du være opmærksom hvis den stopper helt med at spise, for det kan den blive meget skidt af. Katte skal helst spise og drikke hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.