Anonym skriver:
Hej, jeg har verdens dejligste lille kat, den er ca 7-8 måneder.
Da jeg fik den spiste den enormt meget (4 portionsposer hver dag) og hvad den eller lige kunne hapse, men nu? nu spiser den kun lidt tørfoder og højest en portionspose hver dag..
Men spiseskiftet skete da min kæreste og jeg flyttede i ny lejlighed, Kan den være blevet stresset af det?!?!
Den er meget aktiv og springer frem og tilbage, og er rigtig kælen og spinder, Men den spiser ikke særlig meget .. Så jeg er BEKYMRET! meget endda!
Hvad dælen kan der være i vejen? Den virker glad og tilfreds, men spiser bare ikke meget, har prøvet lidt forskelligt foder, men der har vist ikke været den helt vilde afsætning ..
Ja, skal have den til dyrlæge, men ville lige høre herinde først om nogle der havde prøvet det samme 

en så lille ung kat der spiser 4 portions poser og tørfodder hver dag er voldsomt..
måske det mere er et positivt tegn at den ikke spiser så meget..
prøv at måle fodderet af og se hvor meget tørfodder den egentlig spiser.. og kun give den 1 portions pose om dagen..
spiser den ikke ret meget tørfodder ud over portions posen ville jeg være bekymret..
men er den aktiv, spiser uden at over spise, har fin urin og afføring og virkelig glad og veltilfreds ville jeg nok ikke være bekymret..
katte der spiser meget store mængder mad er som regl et dårligt tegn, tyder gerne på orm eller andet af den slaks..
men alt dette ved en dyrlæge langt mere om så det kan være en fordel at snakke med dyrlægen om det..
men jeg ville nu lige måle mængden af mad før jeg gik helt i panik..