Anonym skriver:
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg vil med dette indlæg.. Har bare lige brug for at komme ud med det, i stedet for at sidde her og lukke det hele inde.. Sagen er den, at jeg har en mand som jeg sammen med har et barn og vi venter os nummer to. I lørdags kørte jeg ham i god tro ind til en fra mit arbejde, hvor han ville med dem fra mit arbejde og hans søster, som også deltog i festen.. Jeg fortæller ham inden jeg sætter ham af, at han skal opføre sig pænt, da jeg ikke vil komme på arbejde og høre noget skidt om ham.. Han lover også at give en update på hvad han laver, og hvor han sover.. Jeg har før været ude på, at han både løj og ikke skrev.. Det lover han, og da klokken bliver omkring 3 skriver han, at hans gode ven, hans søster og ham selv lige er kommet ind i byen.. Klokken seks skriver han, at han er kommet op på hans arbejde, hvor han sover.. Han er på det tidspunkt MEGET fuld, for han kan ikke stave...Da jeg vågner logger jeg på !@#$%^&*, og det første der popper op er, at min mand har skrevet 'Glad
' til en tøs jeg ikke kender, på det tidspunkt han skulle være oppe på arbejdet.. Jeg tænker ikke mere over det, men spørger ham hvem hun er, da jeg henter ham.. Det er så en vens kæreste, og han skrev det fordi at de alle var i stemning.. Jaja tænker jeg bare, men da jeg så sætter mig ved hans pc, ser jeg at han har søgt efter hendes nr på krak.. Øhhhh.. Han forklarer så, at han loggede på hans pc via iPhone (som har en krak-app), for at søge hendes nummer, da han skulle have fat i en kammerat. Jeg bliver lidt forvirret, men gider ikke til at diskutere med ham.. Regner da med, at han siger til, hvis der er noget jeg skal vide..Jeg tager på arbejde, og kommer sent hjem, hvor min mand direkte kører en kammerat hjem.. Jeg vil i mellemtiden tage en bid brød, og logge på !@#$%^&* via hans/vores iPad. Den er logget på hand !@#$%^&*, og det der popper op er, at han har skrevet en privat besked til hende, og bedt hende skrive til ham! Den besked hvor der står 'Glad
' Er pludselig også blevet slettet.. Jeg begynder at græde, og går direkte i seng uden at sige noget til ham.. Vi ligger begge i sengen, men jeg får det dårligt af at ligge ved siden af ham, så jeg går ned på sofaen og ser tv.. Han kommer ned og jeg fortæller at jeg føler, at der er noget han ikke siger, han siger så, at det er der faktisk også?!?!!! Der bliver helt stille, og så siger han, at det har noget med hans arbejde at gøre, og det er defor han skal i kontakt med hende.. Han bliver stille igen, og jeg kigger bare på han.. Jeg ber ham sove på sofaen, for jeg vil ikke være i nærheden af ham.. Han spørger så om vi ikke skal snakke om det, men jeg fortæller ham, at han jo åbenbart ikke har noget at sige, når det angår hans arbejde..Han tager på arbejde her til morgen, og kl. 11 skriver han så en lang besked om, at han elsker mig, og at han aldrig vil være mig utro osv osv.. Længere inde i beskeden kommer der så lige pludselig en forklaring.. Han skulle have fat på hende tøsens mor ang noget på arbejdet, så det var derfor han ville have hendes nr, og samtidig ville han takke hende for i lørdags, fordi de snakkede rigtig meget sammen, og han synes, at hun var rigtig sød.. Hun var åbenbart sammen med 3 forskellige i lørdags, og han følte selv, at hvis hun fik chancen, så ville hun også være sammen med ham, men han havde sagt til hende, at han ikke havde intentioner om at bolle udenom.. Det skal lige tilføjes, at han ikke kan huske om hans søster var med i byen.. Det viser sig jo så, at det var hun ikke, og han ved ikke hvorfor at han skrev, at hun var med...Åh, jeg er så sur, ked og skuffet.. Han kan ikke huske, at hans søster ikke var der hele natten, men han kan godt huske, at han ikke var sammen med hende? Jeg er så forvirret.. Jeg væmmes ved tanken om ham, og jeg føler stadig ikke, at han har fortalt sandheden.. Han ville jo ikke have sagt noget af det her, hvis jeg ikke havde fået mistro til ham.. Jeg har ikke lyst til at være i nærheden af ham, og har egentlig mest lyst til at pakke vores ting, og tage lidt væk, vores barn og jeg..
jeg har været igennem noget ligende, dog værre sys jeg selv :/ kan stadig ikke komme over det..
selvfølgelig skal du tilgive ham for den uærlighed fordi i nu venter barn nr 2. man kæmper for sine børn. men du må få snakket ud med ham