Jeg ved ikke, hvad jeg vil med dette indlæg (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Åh altså der er ikke noget værre end at være i tvivl om sådan noget.. Det æder en levende.. jeg kender det selv, det var et kæmpe problem i starten af min kærestes og mit forhold, fordi jeg før havde haft en kæreste der var utro også troede at han ville være det.. Så jeg gik hele tiden og havde sådan en mavefornemmelse.. Heldigvis har han aldrig været sammen med andre og jeg havde heller ingen grund til at tro det, så kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have en grund til at være mistroisk.. Jeg tror jeg ville spørge ham direkte.. Det er den eneste måde man kan finde ud af det på.. Man kan da godt tage væk og tænke over det, men man kan ikke tænke sig til hvad der egentlig er sket og det er bare tortur for dig selv.. Håber du finder ud af det..

Vi snakkede i nat, og det viser sig, at han ikke har været fysisk utro (siger han), men de har flirtet rigtig rigtig meget i løbet af aftenen, og det mener han er ok. 

Jeg er splittet omkring hvad jeg skal gøre 

Han har skrevet med hende efterfølgende, og efter lang tids snakken spørger jeg så, om jeg ikke bare må se de beskeder, for ligesom at se, hvad de har at skrive om fra i lørdags, og han siger så bare, at han har slettet beskederne, da han viste at jeg vil blive sur over, at han havde dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

ville ikke gå uden en masse

jeg kender den følelse 100% , og jeg fik først ro den dag jeg fik en forklarring hvor tingene passede sammen...

Tak  det varmer!

Jeg håbede også på, at jeg kunne få en historie som endelig vil hænge sammen, da vi snakkede sammen i nat, men ind til videre har jeg fået tre forskellige historier, så jeg ved da ikke hvad jeg skal tro. 

De har snakket sammen efterfølgende via SMS, og da jeg spørger om jeg må se beskederne, for ligesom at få det hele afsluttet, så siger han bare, at han har slettet dem, da jeg viste, at jeg vil blive sur over dem 

Jeg kender endnu ikke den sande historie, og jeg kan mærke at jo længere tid der går, hvor jeg tænker en masse tanker om den aften, jo mindre ønsker jeg at tilbringe resten af livet med ham 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Hold da op, hvor jeg føler med dig.. 

Syntes godt nok han er en dum klovn rent ud sagt, jeg syntes han skal til at klemme om sine boller og indrømme sine fejltagelser, jeg har altid haft den mening at lyver de først, så er der noget galt, jeg kender virkelig den følelse med, har også selv haft sådan en kæreste, og det er virkelig ubærligt, jeg vil som en anden også forslå dig at tage lidt væk fra ham, give ham den kolde skulder, for at han indser at du rent faktisk er utrolig ked af det, jeg forstår slet ikke han ikke er kommet hen til dig endnu og forklaret sig uden at opbygge en ny løgn! Jeg ved det er svært, men du bliver nød til at stik lidt til ham, for du fortjener altså bedre svar end hans halve sandhed, udfra det du skriver så tror jeg overhovedet ikke på ham! 

Håber du er stærk nok til at vise ham at du rammer hårdt, og han skal til at passe på, han kan ikke tro du bare ligger derhjemme som den gode hustru mens han er ude og flotte sig! Niksen.. Mænd skal have det afvide på en hård måde før den fiser ind i kasketten! 

Du får et kram herfra, også håber jeg at i finder ud af det, hvis du har brug for det, kan du bare skrive igen..

Tak for din besked 

Jeg er stadig splittet. Han tager mig overhovedet ikke seriøst, når jeg prøver at forklare ham, hvad jeg mener. Det er så hårdt ! Jeg sagde til ham i går, at jeg ikke ønsker at vi fortsætter forholdet, da jeg ikke kan se en fremtid i os, når jeg mister tilliden mere og mere til ham. Efter vi havde snakket i noget tid, og jeg ikke havde fået en skid ud af det, prøver han at holde om mig i sengen !?!?!!! Er han virkelig så dum og fatsvag altså... Åh jeg blev gal.. 

Jeg har endnu ikke fået en sammenhængende historie, og får nok aldrig af vide, hvad der skete den aften. Én ting tør jeg næsten godt at sige, og det er, at han ikke har været mig fysisk utro, men de har flirtet rigtig rigtig meget. Det mener han er ok, og han kan stadig ikke se sin fejl. 

De har skrevet sammen efterfølgende, og da jeg spurgte om at se beskederne, så jeg ligesom kunne se, hvad de havde snakket om af ting fra aftenen, sagde han, at han havde slettet dem, fordi han viste, at jeg vil blive sur over det...

Jeg er splittet!!  

Anmeld

3. juli 2012

Sophie90

Anonym skriver:

Vi snakkede i nat, og det viser sig, at han ikke har været fysisk utro (siger han), men de har flirtet rigtig rigtig meget i løbet af aftenen, og det mener han er ok. 

Jeg er splittet omkring hvad jeg skal gøre 

Han har skrevet med hende efterfølgende, og efter lang tids snakken spørger jeg så, om jeg ikke bare må se de beskeder, for ligesom at se, hvad de har at skrive om fra i lørdags, og han siger så bare, at han har slettet beskederne, da han viste at jeg vil blive sur over, at han havde dem 

Men synes du det er ligeså slemt? Fordi mig og min kæreste havde fuldstændig det samme problem hvor han synes det var okay, at flirte men ikke okay med sex, kys osv.. Men jeg synes overhoved ikke noget af det er okay, og gør det heller ikke selv..

Enten må du tilgive ham og bede ham om og lade vær også virkelig vise ham tillid, fordi ellers bliver han bare ved, mennesker er mærkelige på den måde.. men hvis han alligevel ved du ikke stoler på ham så kan det være han føler at han et eller andet sted er ligeglad..

Sig til ham at hvis han stopper helt, så er du villig til at tilgive ham og give ham en chance til UDEN at bruge det imod ham... Det ville jeg gøre.. Tror det er den eneste måde at få genopbygget tilliden.. Håber det hjælper dig lidt..

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg vil med dette indlæg.. Har bare lige brug for at komme ud med det, i stedet for at sidde her og lukke det hele inde.. Sagen er den, at jeg har en mand som jeg sammen med har et barn og vi venter os nummer to. I lørdags kørte jeg ham i god tro ind til en fra mit arbejde, hvor han ville med dem fra mit arbejde og hans søster, som også deltog i festen.. Jeg fortæller ham inden jeg sætter ham af, at han skal opføre sig pænt, da jeg ikke vil komme på arbejde og høre noget skidt om ham.. Han lover også at give en update på hvad han laver, og hvor han sover.. Jeg har før været ude på, at han både løj og ikke skrev.. Det lover han, og da klokken bliver omkring 3 skriver han, at hans gode ven, hans søster og ham selv lige er kommet ind i byen.. Klokken seks skriver han, at han er kommet op på hans arbejde, hvor han sover.. Han er på det tidspunkt MEGET fuld, for han kan ikke stave...Da jeg vågner logger jeg på !@#$%^&*, og det første der popper op er, at min mand har skrevet 'Glad ' til en tøs jeg ikke kender, på det tidspunkt han skulle være oppe på arbejdet.. Jeg tænker ikke mere over det, men spørger ham hvem hun er, da jeg henter ham.. Det er så en vens kæreste, og han skrev det fordi at de alle var i stemning.. Jaja tænker jeg bare, men da jeg så sætter mig ved hans pc, ser jeg at han har søgt efter hendes nr på krak.. Øhhhh.. Han forklarer så, at han loggede på hans pc via iPhone (som har en krak-app), for at søge hendes nummer, da han skulle have fat i en kammerat. Jeg bliver lidt forvirret, men gider ikke til at diskutere med ham.. Regner da med, at han siger til, hvis der er noget jeg skal vide..Jeg tager på arbejde, og kommer sent hjem, hvor min mand direkte kører en kammerat hjem.. Jeg vil i mellemtiden tage en bid brød, og logge på !@#$%^&* via hans/vores iPad. Den er logget på hand !@#$%^&*, og det der popper op er, at han har skrevet en privat besked til hende, og bedt hende skrive til ham! Den besked hvor der står 'Glad ' Er pludselig også blevet slettet.. Jeg begynder at græde, og går direkte i seng uden at sige noget til ham.. Vi ligger begge i sengen, men jeg får det dårligt af at ligge ved siden af ham, så jeg går ned på sofaen og ser tv.. Han kommer ned og jeg fortæller at jeg føler, at der er noget han ikke siger, han siger så, at det er der faktisk også?!?!!! Der bliver helt stille, og så siger han, at det har noget med hans arbejde at gøre, og det er defor han skal i kontakt med hende.. Han bliver stille igen, og jeg kigger bare på han.. Jeg ber ham sove på sofaen, for jeg vil ikke være i nærheden af ham.. Han spørger så om vi ikke skal snakke om det, men jeg fortæller ham, at han jo åbenbart ikke har noget at sige, når det angår hans arbejde..Han tager på arbejde her til morgen, og kl. 11 skriver han så en lang besked om, at han elsker mig, og at han aldrig vil være mig utro osv osv.. Længere inde i beskeden kommer der så lige pludselig en forklaring.. Han skulle have fat på hende tøsens mor ang noget på arbejdet, så det var derfor han ville have hendes nr, og samtidig ville han takke hende for i lørdags, fordi de snakkede rigtig meget sammen, og han synes, at hun var rigtig sød.. Hun var åbenbart sammen med 3 forskellige i lørdags, og han følte selv, at hvis hun fik chancen, så ville hun også være sammen med ham, men han havde sagt til hende, at han ikke havde intentioner om at bolle udenom.. Det skal lige tilføjes, at han ikke kan huske om hans søster var med i byen.. Det viser sig jo så, at det var hun ikke, og han ved ikke hvorfor at han skrev, at hun var med...Åh, jeg er så sur, ked og skuffet.. Han kan ikke huske, at hans søster ikke var der hele natten, men han kan godt huske, at han ikke var sammen med hende? Jeg er så forvirret.. Jeg væmmes ved tanken om ham, og jeg føler stadig ikke, at han har fortalt sandheden.. Han ville jo ikke have sagt noget af det her, hvis jeg ikke havde fået mistro til ham.. Jeg har ikke lyst til at være i nærheden af ham, og har egentlig mest lyst til at pakke vores ting, og tage lidt væk, vores barn og jeg..

jeg har været igennem noget ligende, dog værre sys jeg selv :/ kan stadig ikke komme over det..

er der bare noget med mænd og uærlighed ?

uanset så får du en et kys fra mig og et stoort Knus !!!!

selvfølgelig skal du tilgive ham for den uærlighed fordi i nu venter barn nr 2. man kæmper for sine børn. men du må få snakket ud med ham

Knus

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Tak for din besked 

Jeg er stadig splittet. Han tager mig overhovedet ikke seriøst, når jeg prøver at forklare ham, hvad jeg mener. Det er så hårdt ! Jeg sagde til ham i går, at jeg ikke ønsker at vi fortsætter forholdet, da jeg ikke kan se en fremtid i os, når jeg mister tilliden mere og mere til ham. Efter vi havde snakket i noget tid, og jeg ikke havde fået en skid ud af det, prøver han at holde om mig i sengen !?!?!!! Er han virkelig så dum og fatsvag altså... Åh jeg blev gal.. 

Jeg har endnu ikke fået en sammenhængende historie, og får nok aldrig af vide, hvad der skete den aften. Én ting tør jeg næsten godt at sige, og det er, at han ikke har været mig fysisk utro, men de har flirtet rigtig rigtig meget. Det mener han er ok, og han kan stadig ikke se sin fejl. 

De har skrevet sammen efterfølgende, og da jeg spurgte om at se beskederne, så jeg ligesom kunne se, hvad de havde snakket om af ting fra aftenen, sagde han, at han havde slettet dem, fordi han viste, at jeg vil blive sur over det...

Jeg er splittet!!  

har haft det på samme måde som dig !!!! og har det stadig ind i mellem....

frygteligt :/

en ting er da Helt sikkert, han skal f.... ikke blive ved at skrive med hende

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Tak  det varmer!

Jeg håbede også på, at jeg kunne få en historie som endelig vil hænge sammen, da vi snakkede sammen i nat, men ind til videre har jeg fået tre forskellige historier, så jeg ved da ikke hvad jeg skal tro. 

De har snakket sammen efterfølgende via SMS, og da jeg spørger om jeg må se beskederne, for ligesom at få det hele afsluttet, så siger han bare, at han har slettet dem, da jeg viste, at jeg vil blive sur over dem 

Jeg kender endnu ikke den sande historie, og jeg kan mærke at jo længere tid der går, hvor jeg tænker en masse tanker om den aften, jo mindre ønsker jeg at tilbringe resten af livet med ham 

Kan godt forstå dig! Det er såå frusterende . Og selvom det er trist at hører, så tror jeg ikke du får det bedre før du får sandheden, og VED at dette er sandheden .. Jeg har virkelig ondt af dig  Det er bare SÅ forfærdeligt og alt ødelæggende at have det som du har det.. Personligt var jeg intet værd den periode jeg havde det sådan. Ej en idiot han er altså 

Vil du tilgive ham hvis han har lavet noget udenom? Ellers skulle du måske begynde, nu du alligevel har det elendigt, at forberede dig på at gå fra ham.. Så kan du i hvert fald kun blive i godt humør hvis det viser sig at han "bare" har små løjet lidt, og ikke været utro eksempelvis.

Årh håber det løser sig! Jeg er stadig sammen med min kæreste der udsatte mig for det du beskriver,  og vi har det godt idag (han havde ikke været utro, overskredet grænser havde han, men ikke været utro) jeg har dog stadig lidt mistillid til ham, men det bliver stille og roligt bedre . 

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Kan godt forstå dig! Det er såå frusterende . Og selvom det er trist at hører, så tror jeg ikke du får det bedre før du får sandheden, og VED at dette er sandheden .. Jeg har virkelig ondt af dig  Det er bare SÅ forfærdeligt og alt ødelæggende at have det som du har det.. Personligt var jeg intet værd den periode jeg havde det sådan. Ej en idiot han er altså 

Vil du tilgive ham hvis han har lavet noget udenom? Ellers skulle du måske begynde, nu du alligevel har det elendigt, at forberede dig på at gå fra ham.. Så kan du i hvert fald kun blive i godt humør hvis det viser sig at han "bare" har små løjet lidt, og ikke været utro eksempelvis.

Årh håber det løser sig! Jeg er stadig sammen med min kæreste der udsatte mig for det du beskriver,  og vi har det godt idag (han havde ikke været utro, overskredet grænser havde han, men ikke været utro) jeg har dog stadig lidt mistillid til ham, men det bliver stille og roligt bedre . 

Vi fik os en kæmpe snak i går/nat, og fik virkelig snakket igennem. Det endte med, at vi besluttede at få det til at fungere pga vores barn, da ingen af os vil kunne undvære hende i en ordning, hvor vi ikke vil se hende i en længere periode, og jeg ønsker ikke, at han ikke skal føle 110% at han er der, når den nye baby kommer..

Ingen af os ønskede at fortsætte, hvis det ikke var pga barn/børn, hus og den afhængig vi har af hinanden, men nu må vi kæmpe for det vi selv har begyndt, og troede på engang..

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

jeg har været igennem noget ligende, dog værre sys jeg selv :/ kan stadig ikke komme over det..

er der bare noget med mænd og uærlighed ?

uanset så får du en et kys fra mig og et stoort Knus !!!!

selvfølgelig skal du tilgive ham for den uærlighed fordi i nu venter barn nr 2. man kæmper for sine børn. men du må få snakket ud med ham

Knus

Vi fik os en kæmpe snak i går/nat, og fik virkelig snakket igennem. Det endte med, at vi besluttede at få det til at fungere pga vores barn, da ingen af os vil kunne undvære hende i en ordning, hvor vi ikke vil se hende i en længere periode, og jeg ønsker ikke, at han ikke skal føle 110% at han er der, når den nye baby kommer..

Ingen af os ønskede at fortsætte, hvis det ikke var pga barn/børn, hus og den afhængig vi har af hinanden, men nu må vi kæmpe for det vi selv har begyndt, og troede på engang..

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Men synes du det er ligeså slemt? Fordi mig og min kæreste havde fuldstændig det samme problem hvor han synes det var okay, at flirte men ikke okay med sex, kys osv.. Men jeg synes overhoved ikke noget af det er okay, og gør det heller ikke selv..

Enten må du tilgive ham og bede ham om og lade vær også virkelig vise ham tillid, fordi ellers bliver han bare ved, mennesker er mærkelige på den måde.. men hvis han alligevel ved du ikke stoler på ham så kan det være han føler at han et eller andet sted er ligeglad..

Sig til ham at hvis han stopper helt, så er du villig til at tilgive ham og give ham en chance til UDEN at bruge det imod ham... Det ville jeg gøre.. Tror det er den eneste måde at få genopbygget tilliden.. Håber det hjælper dig lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.