Anonym skriver:
Jeg er anonym, fordi sådan er jeg os i virkeligheden....
jeg er meget forvirret , utrolig ked af det og ikke mindst hamrende sur på min kæreste. han er begyndt at drikke en del igen, jeg havde ellers pillet det af ham, men han gør det igen, og jeg HADER det, han bliver en hel forkert person når han har drukket. '
Idag skulle han med sin far ud til løve og lave en bil, de skulle BARE LIIIGE skifte en kilerem, og det tog fra kl 9 imorges til kl 18:00, og fred være med det ( HVIS HAN HAVDE VÆRET ÆDRU NÅR HAN KOM HJEM) jeg blev så rasende og sade til ham at skulle droppe sit alkohol pis, det tog han bestemt ikke pænt og begyndte at snakke om vores ØKONOMI, han sagde også nogle grimme ord til mig som sårede mig, men det der sårede mig allernest var at han NEDGJORDE mig, med min psykolog ( jeg troede han støttede mig og synes det var godt for mig )
han var så led at jeg til sidst fik sagt : jeg gider ikke at være sammen med dig mere . og han lader som ingenting den fulde ******** !!!! ååååh jeg har allermest lyst til at skride fra ham, men problemet er at når han er GLAD OG ÆDRU på samme tid er han noget af det kærligste mandfolk på jorden.... men han er total forandret når han drikker....
så jeg er forvirret, vi har ikke snakket sammen hele aftenen fordi han snakker om økonomi hele tiden og råber og er aggrassiv over for mig, ja han ligner faktisk en vildt gal hund når han går amok... jeg kan ik håndtere det, hvis han ik stopper sit forbrug af alkohol må jeg forlade ham selvom det vil gøre ondt, jeg elsker ham jo , og ved han elsker mig, men synes bare ikke rigtig jeg føler hans kærlighed når han kan være så modbydelig og led. og hver gang han har drukket siger han at jeg ødelægger alt for ham

piger hvordan vil i håndtere denne situation? kærlig hilsen en meget grædefærdig mig 
Her til morgen da jeg åbnede min computer, lå der et brev da jeg åbnede min bærbare computer, hvor der står : Unskyld skat, og at han ved han var et fjols og at nok skulle sætte sit forbrug ned
så det er dejligt.