crinone eller overstimulation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

La´chrissen

lo1986 skriver:

Altså jeg fik 14 æg ud, og 5 dage efter ægopsætning fik jeg virkelig virkelig ondt - jeg blev svimmel hver gang jeg var oppe i længere tid, og kunne kun ligge ned! Smertestillende hjalp ikke synderligt på smerterne, og fredag blev det så slemt at jeg blev indlagt! Jeg havde en drejet æggestok og derudover væse i bughulen(eller hvor det nu er det ligger ved overstimulation)! Det gjorde møgondt - jeg var hvert fald ikke i tivlv om til sidst at noget var helt galt!

Tak for svar øv det lyder som en rigtig træls omgang.
Jeg skal også have fat i Skejby i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

La´chrissen

Så skal jeg på skejby i dag så jeg kan blive scannet. så nu må jeg se hvad de finder på. men tak for svarene alle sammen.

Anmeld

2. juli 2012

lo1986

La´chrissen skriver:

Så skal jeg på skejby i dag så jeg kan blive scannet. så nu må jeg se hvad de finder på. men tak for svarene alle sammen.

Håber alt er som det skal være, og at du undgår overstimulering!

Anmeld

2. juli 2012

tarkoflen

Godt du fik fat i den! Håber alt er ok

Anmeld

2. juli 2012

La´chrissen

lo1986 skriver:

Håber alt er som det skal være, og at du undgår overstimulering!

Ingen overstimulering. De kunne godt se jeg havde det dårligt men hvorfra det kom vidste de ikke helt. Så vi prøver at skifte crinone ud med lutinus. Og håber det vil hjælpe. Der er nogle der ikke tåler crinone.

Anmeld

2. juli 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Godt du fik fat i den! Håber alt er ok

Heldigvis ingen overstimulering ingen tegn på hvorfor skulle ha ondt, men de kunne godt se jeg havde det dårligt så de skiftede crinone ud med noget der hedder lutinus. Så nu må vi se om det hjælper. Der er nogle få der ikke tåler crinone. Så det kunne måske være det

Anmeld

2. juli 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Heldigvis ingen overstimulering ingen tegn på hvorfor skulle ha ondt, men de kunne godt se jeg havde det dårligt så de skiftede crinone ud med noget der hedder lutinus. Så nu må vi se om det hjælper. Der er nogle få der ikke tåler crinone. Så det kunne måske være det

Godt du blev tjekket og alt var ok håber det nye medicin hjælper!

Anmeld

3. juli 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Godt du blev tjekket og alt var ok håber det nye medicin hjælper!

Håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.