Hej
Håber der er nogle der kan hjælpe. Jeg fik taget 19 æg ud onsdag og 2 op fredag. Startede crinone fredag. Har bare haft det rigtig dårligt onsdag og torsdag. Der har nok bare været æg udtagning. Fredag havde jeg det ok. Så om aftenen og natten fik jeg smerter i maven ig oppe på toilet 3 gange i løbet af natten 2 gange med afføring. Så smerter lørdag formiddag. Rimelig eftermiddag. Så fra i aftes af fik jeg rigtig dårlig mave med kold smed, rystelser og følelsen af at underlivet blev rykket fra hinanden. Og sidder på toilettet rigtig længe. For har det så dårligt og får kvalme, pga smerterne

. Smerterne forsvinder lidt så jeg kunne gå i seng. Men kom igen om natten. Har været her igen flere gange i dag hvor jeg får det rigtig dårligt. Ellers er jeg bare små svimmel og moderate smerter. Og så får maven amok nogle gange sø. I nat. Så her for et par timer siden begyndte svigte. Hvor jeg ikke kunne fokusere og ikke se noget ud til siderne kun lige frem. Det varede en times tid. Prøvede at spise og det hjalp lidt. Da det stoppede kom hovedpinen.
Hver gang jeg spiser eller drikker noget får jeg dårlig mave igen. ( det er næsten helt sort) undskyld denne klamme omgang.
Jeg snakkede med Skejby i går formiddags hvor de sagde at det nok bare var æggestokkene det trykkede på blærer osv.
Men har det virkelig ikke særlig godt.
Har nu taget dyne og pude med på sofaen, da jeg har ondt i hele kroppen og bare er så dårlig.
Jeg prøver at drikke godt med væske som tynd saft, vand og coca cola.
Nogle der har haft det på samme måde?
Håber der er nogle der kan hjælpe lidt. Igen undskyld for denne lidt klamme tråd
Anmeld