crinone eller overstimulation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

La´chrissen

Hej
Håber der er nogle der kan hjælpe. Jeg fik taget 19 æg ud onsdag og 2 op fredag. Startede crinone fredag. Har bare haft det rigtig dårligt onsdag og torsdag. Der har nok bare været æg udtagning. Fredag havde jeg det ok. Så om aftenen og natten fik jeg smerter i maven ig oppe på toilet 3 gange i løbet af natten 2 gange med afføring. Så smerter lørdag formiddag. Rimelig eftermiddag. Så fra i aftes af fik jeg rigtig dårlig mave med kold smed, rystelser og følelsen af at underlivet blev rykket fra hinanden. Og sidder på toilettet rigtig længe. For har det så dårligt og får kvalme, pga smerterne. Smerterne forsvinder lidt så jeg kunne gå i seng. Men kom igen om natten. Har været her igen flere gange i dag hvor jeg får det rigtig dårligt. Ellers er jeg bare små svimmel og moderate smerter. Og så får maven amok nogle gange sø. I nat. Så her for et par timer siden begyndte svigte. Hvor jeg ikke kunne fokusere og ikke se noget ud til siderne kun lige frem. Det varede en times tid. Prøvede at spise og det hjalp lidt. Da det stoppede kom hovedpinen.
Hver gang jeg spiser eller drikker noget får jeg dårlig mave igen. ( det er næsten helt sort) undskyld denne klamme omgang.
Jeg snakkede med Skejby i går formiddags hvor de sagde at det nok bare var æggestokkene det trykkede på blærer osv.
Men har det virkelig ikke særlig godt.
Har nu taget dyne og pude med på sofaen, da jeg har ondt i hele kroppen og bare er så dårlig.
Jeg prøver at drikke godt med væske som tynd saft, vand og coca cola.
Nogle der har haft det på samme måde?
Håber der er nogle der kan hjælpe lidt. Igen undskyld for denne lidt klamme tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

lenemor77

Lægevagten... Jeg har fået Crinone i 4 uger og det lyder ikke som det... 

Anmeld

1. juli 2012

La´chrissen

lenemor77 skriver:

Lægevagten... Jeg har fået Crinone i 4 uger og det lyder ikke som det... 

Jeg havde det i meget mild grad sidst også. Men slet ikke så samme måde.

Anmeld

1. juli 2012

La´chrissen

1. juli 2012

La´chrissen

Ingen andre der har oplevet noget ligende?

Fik en lille snak med gyn akut. Og jeg skulle se det lidt an.

Anmeld

1. juli 2012

Nessie

Jeg synes det lyder meget voldsomt.

Jeg har fået Crinone flere gange, og har slet ikke haft det tilnærmelsesvis på den måde du beskriver. Har heller ikke hørt om det før.

Synes bestemt du skal ringe op på klinikken igen i morgen.

Håber de vil se på dig, og du får det bedre

Anmeld

1. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Jeg synes det lyder meget voldsomt.

Jeg har fået Crinone flere gange, og har slet ikke haft det tilnærmelsesvis på den måde du beskriver. Har heller ikke hørt om det før.

Synes bestemt du skal ringe op på klinikken igen i morgen.

Håber de vil se på dig, og du får det bedre

Det går lidt bedre nu. Hun sagde at der stod noget om ekstrem sjældne eller udokumenterede mave gener ved brug af crinone. For havde det også lidt sidst. Men håber en god nats søvn hjælper så det bare er alm ubehag efter alt det halløj jeg har været igennem. Men tak for svar.

Anmeld

1. juli 2012

tarkoflen

Øv det er da en træls weekend du har haft jeg for at du har det bedre i mogen ellers må du fluks ringe til Skejby! Mener min veninde havde nogle af de samme gener som dig, da hun blev overstimuleret! Hun tog også sindsygt meget på i væske, mener det var 7 kg. på to døgn!

Så pas du rigtig godt på dig selv og rigtig god bedring

Anmeld

1. juli 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Øv det er da en træls weekend du har haft jeg for at du har det bedre i mogen ellers må du fluks ringe til Skejby! Mener min veninde havde nogle af de samme gener som dig, da hun blev overstimuleret! Hun tog også sindsygt meget på i væske, mener det var 7 kg. på to døgn!

Så pas du rigtig godt på dig selv og rigtig god bedring

Mange tak håber en god nats søvn hjælper

Anmeld

2. juli 2012

lo1986

Altså jeg fik 14 æg ud, og 5 dage efter ægopsætning fik jeg virkelig virkelig ondt - jeg blev svimmel hver gang jeg var oppe i længere tid, og kunne kun ligge ned! Smertestillende hjalp ikke synderligt på smerterne, og fredag blev det så slemt at jeg blev indlagt! Jeg havde en drejet æggestok og derudover væse i bughulen(eller hvor det nu er det ligger ved overstimulation)! Det gjorde møgondt - jeg var hvert fald ikke i tivlv om til sidst at noget var helt galt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.