Slut med at købe Bodys...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Sara.

Min dreng Nor blev 2 i april. Han bruger mest bodyer... (lang- og kortærmet).
Vi fortsætter med at bruge det indtil næste forår!
(med mindre han smider bleen inden, men det tror jeg ikke).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

K&S

MorDk skriver:

Har besluttet ikke at købe flere Bodys til Bassen, men istedet går over til alm. undertøj. I vuggeren træner de toiletbesøg... og det gør det hele meget nemmere både for Bassen men så sandelig også for pædagogerne *S*

Har stadig nogle liggende som han bruger og passer... men når han vokser ud af dem bliver der ikke købt nye. 

Bassen bliver 2 til september.

Bruger jeres unger stadig Bodys?

Jeg har også besluttet, at det er slut med bodyer - Anton bliver 2 til august :-) 

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

K&S skriver:

Jeg har også besluttet, at det er slut med bodyer - Anton bliver 2 til august :-) 

Anmeld

1. juli 2012

Koen.

Lærke blev 2 i april og har siden hun var 16 mdr gået på potten, hun har både bodyer og undertøj, men når bodyerne er for små bliver der ikke købt flere

Anmeld

1. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Har besluttet ikke at købe flere Bodys til Bassen, men istedet går over til alm. undertøj. I vuggeren træner de toiletbesøg... og det gør det hele meget nemmere både for Bassen men så sandelig også for pædagogerne *S*

Har stadig nogle liggende som han bruger og passer... men når han vokser ud af dem bliver der ikke købt nye. 

Bassen bliver 2 til september.

Bruger jeres unger stadig Bodys?

Vi bruger enten bodyer eller små bluser med korte ærmer.. Alt efter vejret.. Men overvejer snart at pakke "babytøjet" væk, og begynde med "rigtigt" tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.