Slut med at købe Bodys...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

MorDk

Har besluttet ikke at købe flere Bodys til Bassen, men istedet går over til alm. undertøj. I vuggeren træner de toiletbesøg... og det gør det hele meget nemmere både for Bassen men så sandelig også for pædagogerne *S*

Har stadig nogle liggende som han bruger og passer... men når han vokser ud af dem bliver der ikke købt nye. 

Bassen bliver 2 til september.

Bruger jeres unger stadig Bodys?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

132319

Min datter bruger bodyer men når uldsæsonen starter til september, skifter hun til todelt. Hun bliver også 2 år til september.

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Oki ja meget rart at vide jeg ikke er alene om denne beslutning *S* Tænkte at det måske var lidt "skørt" Men her i de varme dage har det nu også været rart, at han ikke har haft Bodys på...

Anmeld

1. juli 2012

B&J

daniel har prøvet at gå på wc i næsten 1år nu men kun når han selv vil og det er blevet til mange tisse ture... og vi blev enige om næste gang han skifter størrelse skulle han over i alm undertøj og det er så nu vi er igang med at skifte alle hans bodys ud til rigtig undertøj så bliver det også meget meget nemmer til den tid han skal i børne have til januar

Anmeld

1. juli 2012

bøgelund

MorDk skriver:

Har besluttet ikke at købe flere Bodys til Bassen, men istedet går over til alm. undertøj. I vuggeren træner de toiletbesøg... og det gør det hele meget nemmere både for Bassen men så sandelig også for pædagogerne *S*

Har stadig nogle liggende som han bruger og passer... men når han vokser ud af dem bliver der ikke købt nye. 

Anna bliver først 2 til januar, men vi er for flere mdr skiftet over til alm undertøj. det kan jeg meget bedre li..

specielt det fra nameIt er vildt lækkert. udertrøjerne er lange nok til at konne ned i underbukserne, så hun ikke skiller. På de meget varme dage, springer jeg undertrøjen over. 

Hadede de bodyer, og de forbandede knapper.  

Anmeld

1. juli 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Til oktober bliver Isabella 2, så når hun er færdige med de bodyer som hun har nu, så er det også i undertøj  Engang imellem så får hun også undertøj på, det er så sødt til de små 

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Ja jeg er også pænt træt af de Bodys der... *S*

Uh ja undertøjet fra Name It kan jeg også godt lide... MEN har også fundet nogle lækre undertrøjer i H&M

Anmeld

1. juli 2012

Mor1012

hvordan starter i med at lære dem det ? at tisse på wc

emilie er 19 mdr

Anmeld

1. juli 2012

Maja_4000

Vi skifter også til 2-delt når Caroline kommer op i næste størrelse (hun bliver 2 til december ) , dog har vi lidt til hende nu , så hun kan have underbukser under kjoler osv.

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Emilie2010 skriver:

hvordan starter i med at lære dem det ? at tisse på wc

emilie er 19 mdr

Altså vores søn kom selv og viste interesse da han var omkring 18 mdr. Han fulgte med os ud på toilettet og sagde "Tiiis Tiiiis" og gave os toiletpapir. Manden og jeg besluttede at købe en potte til ham som kunne stå på badeværelset. Han legede med potten og satte sig på den når vi gik på toilettet. Pludselig var det ikke interessant mere... men efter et par måneder er han klar igen. Han siger til når han har lavet i bleen. Nogle gang siger han når han skal tisse... og så kommer han på potten, hvis han har lyst. En dag han var i bad.... stod han og holdt sig på tissemanden og sagde "Moooar tiiis" og jeg spurgte ham om han ville på potte. Det ville han gerne og han tissede liiiig da jeg satte ham!

I hans vuggestue der får de lov til at sidde på toilettet når de bliver skiftet.... Jeg presser ham ikke til noget... men vuggestuen siger at de går mere i "skarp" træning når de er mellem 2-2½år... så det bliver nemmere for dem at komme i børnehaven...

Men det er jo forskelligt fra barn til barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.