Til jer, som aflevere tidligt i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

KLN

Tak for svar alle sammen.. Det er dejligt at høre lidt eksempler å, hvordan en morgen kan se ud...

Rigtig god sommer til jer alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Mathilde

Lige nu bliver Celina ikke afleveret tidlig, men mens jeg læste til jordemoder, blev hun afleveret mellem kl 6.15 og 6.30.

Jeg stod op kl. 5 og gik i bad. Herefter fik jeg vækket Celina og min kæreste ca. 5.30.

Celina skulle bare have tøj på og børste tænder, hvilket jeg gjorde, mens min kæreste gik i bad. Hun fik morgenmad hos DP.

Ca kl 6 fik jeg Celina i sko og jakke og så kørte min kæreste Celina i DP.

Kl. 6.15 kørte jeg selv hjemmefra.

Det kunne nu godt være lidt stramt de morgener det var svært at vække sovetrynerne....

Anmeld

2. juli 2012

vitapigen

Vi har ALT klar aftenen før. Og vores datter kommer i bad om aftenen hver 2. dag.

Det er min kæreste der bringer hende. De står op kl. 6. Får en tår vand. Bliver vasket og får tøj på. Imens min kæreste gør de sidste ting klar får hun lov at lege lidt. Og så går de afsted til dagplejeren kl. 6.30, hvor de er der 6.40 ca. Hun får så sin morgenmad i dagplejen.

Anmeld

2. juli 2012

Muhmi

Vi skal med bussen kl. 6.50 så derfor bliver Silas afleveret klokken 6.40 ca.

Men vi står op klokken 6.00

Silas sover for det meste på det tidspunkt, så vi lader ham sove mens vi tager bad og jeg tager make-up på... Mens jeg tager make-up vækker far Silas og giver ham tøj på, børster tænder og snakker og hygger... Når jeg så er færdig og har fået tøj og alt det der på, gør vi ham klar med overtøj og så går vi ned og aflevere ham, han får altid et eller andet at sidde og snacke på, på turen derned og så får han morgenmad i dagplejen

Anmeld

2. juli 2012

Moar2011

KLN skriver:

Hejsa I erfarne mødre

Nu er det sådan at vi pga vores uddanelse og arbejde bliver nødt til at aflevere den bette allerede klokken 7. Hun skal godt nok først starte om to måneder, men er allerede begyndt at blive nervøs for, hvordan vi skal få morgerne til at fungere uden alt for meget stress. Jeg vil derfor blive glad, hvis nogle af jer vil dele ud af jeres erfaringer mht det? Gode og dårlige ideer?

På forhånd tak...

vi har en VS barn som os bliver afleveret ved 7tiden ..
morgen hjemme ved os: Farmand gir bassen tøj på og jeg gør mig selv klar , farmand er hurtig til selv at blive klar .. og så spiser bassen mad over i vuggeren ..

og vi står som regn op kl 6.00..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.