Uh.. Det er faktisk hårdt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Mira0911

I lørdags havde Julie's far fødselsdag.. Vi var blevet enige om at skulle fejre det sammen med vennerne... Vi var inde og aflevere hende.. Før vi gjorde det, glædede jeg mig til at hygge med vennerne, vidste os godt jeg skulle heller ikke give den fuld gas, skulle os tage mig af Julie...Det var svært at aflevere hende, i det hele taget tage fra hende.. Hun var i super gode hænder... Vi kommer hjem gør os klar til festen... Da gæsterne begyndte at komme, gled lysten bare total ud af mig.. Jeg savnede Julie ekstrem meget... Nå men jeg prøvede at drikke et par Cult Shaker og hyggede med vennerne.. I det hele taget, mit humør gik virkelig op og ned... Vi tog ind i byen, og var jo ikke så langt fra Julie... Det var svært og hårdt.. Jeg mistede helt lysten til et feste og tog faktisk hjem 1½ time efter....
Ja det er svært at skal aflevere sin datter, man ved de er i gode hænder...

mange siger man har det længe, svært med at aflevere sit barn ude til dagen efter.. Jeg har det rigtig svært..

Det var Julies Første gang ude om natten... Hun klarede det så flot, hun var ikke ked af det, hun har hygget sig rigtigt godt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Mumto3

Hmmm...føler at jeg burde ønske dig tillykke med din første aften ude, men inderst inde mener jeg det ikke sådan helt. Så -lige fra hjerte- vil jeg hellere ønske dig tillykke med din dybe tilknytning med dit barn!!! Det er ikke alle der har det! Hvor er det egentlig fantastisk at -på trods af at Julie er i de bedste hænder- at du så synes det er så svært at være fra hende. Hvor gammel er hun nu?

Hun har HELT SIKKERT også savnet dig rigtig meget, selvom hun har hygget sig og været glad, så er der ingen tvivl om at hun også har mærket savnet af dig, mindst lige så meget som du har mærket savnet af hende. Godt at I er blevet 'genforenet'. -og husk så på, at den tid vores børn er små, virker uendelige lang, lige mens man står i det, men i forhold til et helt livsforløb, så er den tid så uendelige kort!

Kh Mor til 3, som ved første barn synes at hun burde gå ud, og få barnet passet, ved 2.andet barn tænkte, at man kunne også tage barnet med, og ved 3. barn bare har fulgt mit hjerte, og lader har ikke nogen passe hende natten over, før hun er over 1 år.

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

Mumto3 skriver:

Hmmm...føler at jeg burde ønske dig tillykke med din første aften ude, men inderst inde mener jeg det ikke sådan helt. Så -lige fra hjerte- vil jeg hellere ønske dig tillykke med din dybe tilknytning med dit barn!!! Det er ikke alle der har det! Hvor er det egentlig fantastisk at -på trods af at Julie er i de bedste hænder- at du så synes det er så svært at være fra hende. Hvor gammel er hun nu?

Hun har HELT SIKKERT også savnet dig rigtig meget, selvom hun har hygget sig og været glad, så er der ingen tvivl om at hun også har mærket savnet af dig, mindst lige så meget som du har mærket savnet af hende. Godt at I er blevet 'genforenet'. -og husk så på, at den tid vores børn er små, virker uendelige lang, lige mens man står i det, men i forhold til et helt livsforløb, så er den tid så uendelige kort!

Kh Mor til 3, som ved første barn synes at hun burde gå ud, og få barnet passet, ved 2.andet barn tænkte, at man kunne også tage barnet med, og ved 3. barn bare har fulgt mit hjerte, og lader har ikke nogen passe hende natten over, før hun er over 1 år.

Julie er 3 mdr i morgen... Vi har et rigtig tæt bånd til hinanden.. Hun sov da vi hentede hende igår... Da hun vågnede og så mig, smilte hun helt vildt.. det var bare så dejligt...

Anmeld

4. maj 2009

Guldet

Godt at hun havde hygget sig, og det var gået fint :0)
Laura er ikke blevet passet ude endnu, er nok lidt en pylre mor.. Men synes hun er for lille til at overnatte andre steder end hos hendes moar og far :0).. Hi hi.. Men i næste weekend skal moar til noget tøse halløj.. så får far lov til at passe hende, men jeg ved jo hun er i de bedste hænder.. )! Vi skal til bryllup til august, og der er Laura godt og vel de 7 mdr. Så skal hun passes ude, ved min mor og far... ihh hele natten.. :0) Men det skal jo nok gå :0)

Men så længe Julie havde hygget sig, så er der jo ingen problemer.. og ja hun har helt sikkert da også savnet dig :0) Så må det være skønt at hente sit barn dagen efter.. !

Knus Julie

Anmeld

4. maj 2009

Lusi

Synt du ikke rigtig fik hygget dig

Vores datter var 8 måneder første gang hun sov ude og jeg havde det faktisk okay.
Vi skulle til en fck kamp i parken og det ville blive alt for sent, vi ville hente hende igen, så blev enige om med mine forældre at hun lige så godt kunne sove hos dem.

Men ville også ha haft det meget svært ved det, hvis hun kun var 3 måneder..
Men er helt sikker på de har godt af at prøve det engang imellem og som du skriver så hyggede hun sig jo

Men det bliver aldrig nemt at aflevere ens børn andre steder.. Min datter er lige startet i vuggestue og tro mig, er sgu ik sjovt.

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Mumto3 skriver:

Jeg tror så det er de færreste som ikke føler stor tilknytning til deres barn/børn!

Og jeg kan simpelthen ikke forstå dem som ikke kan tage en aften i byen uden at hygge sig, UDEN børn.
Tænk på at det er en måde at få ladet batterierne op på.
Ungerne hygger sig garanteret, i selskab med andre.
Det er da også en måde at lade dem få kendskab til at der findes andre i verden, end lige mor og far.
De får nogle oplevelser, på en anden måde, end den sædvanlige.

Og nu er det ikke fordi jeg vil lyde hård, på nogen måde, men jeg synes det er synd du ikke kunne hygge dig ude, uden barn.

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Julie R skriver:

Godt at hun havde hygget sig, og det var gået fint :0)
Laura er ikke blevet passet ude endnu, er nok lidt en pylre mor.. Men synes hun er for lille til at overnatte andre steder end hos hendes moar og far :0).. Hi hi.. Men i næste weekend skal moar til noget tøse halløj.. så får far lov til at passe hende, men jeg ved jo hun er i de bedste hænder.. )! Vi skal til bryllup til august, og der er Laura godt og vel de 7 mdr. Så skal hun passes ude, ved min mor og far... ihh hele natten.. :0) Men det skal jo nok gå :0)

Men så længe Julie havde hygget sig, så er der jo ingen problemer.. og ja hun har helt sikkert da også savnet dig :0) Så må det være skønt at hente sit barn dagen efter.. !

Knus Julie

Jeg synes at udtrykket: "Far får lov at passe barnet" lyder forkert.
Hverken en mor eller far passer et barn.

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Jeg tror så det er de færreste som ikke føler stor tilknytning til deres barn/børn!

Og jeg kan simpelthen ikke forstå dem som ikke kan tage en aften i byen uden at hygge sig, UDEN børn.
Det er da også en måde at lade dem få kendskab til at der findes andre i verden, end lige mor og far.

Og nu er det ikke fordi jeg vil lyde hård, på nogen måde, men jeg synes det er synd du ikke kunne hygge dig ude, uden barn.

Det gør du skam ikke... Det var jo første gang, så var spændt på hvordan det gik.. og det er gået super godt med hende...

Anmeld

4. maj 2009

Guldet

Mebach skriver:

Jeg synes at udtrykket: "Far får lov at passe barnet" lyder forkert.
Hverken en mor eller far passer et barn.

Ja det var måske sagt forkert! .. Men så tager far sig af hende...

Anmeld

4. maj 2009

Mumto3

Mebach skriver:

Jamen der er vi nok bare forskellige. Jeg synes at et 3 måneder gammelt barn er en lille bitte baby, der skal lære at være i verden, og at det tids nok skal lære at der findes andre end mor (og far).

Men jeg bliver da helt nysgerrig. Hvor går din nedre grænse for hvornår du mener at en mor bør kunne tage i byen uden sin baby, og hygge sig. Hvor mange uger eller månder gammel mener du et barn skal være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.