Hmmm...føler at jeg burde ønske dig tillykke med din første aften ude, men inderst inde mener jeg det ikke sådan helt. Så -lige fra hjerte- vil jeg hellere ønske dig tillykke med din dybe tilknytning med dit barn!!! Det er ikke alle der har det! Hvor er det egentlig fantastisk at -på trods af at Julie er i de bedste hænder- at du så synes det er så svært at være fra hende. Hvor gammel er hun nu?
Hun har HELT SIKKERT også savnet dig rigtig meget, selvom hun har hygget sig og været glad, så er der ingen tvivl om at hun også har mærket savnet af dig, mindst lige så meget som du har mærket savnet af hende. Godt at I er blevet 'genforenet'. -og husk så på, at den tid vores børn er små, virker uendelige lang, lige mens man står i det, men i forhold til et helt livsforløb, så er den tid så uendelige kort!
Kh Mor til 3, som ved første barn synes at hun burde gå ud, og få barnet passet, ved 2.andet barn tænkte, at man kunne også tage barnet med, og ved 3. barn bare har fulgt mit hjerte, og lader har ikke nogen passe hende natten over, før hun er over 1 år.
Anmeld