Hvis det er det der skal til. Så hvorfor ikke. Nu har de jo lavet mme til større børn også. Isabella gad ikke og have flaske mere da hun var 7,5 mdr. Hvilket jo er fint nok for mig men havde hun haft den endnu havde det stadig passet mig fint. Hun er 13 mdr.
Har du evt. Prøvet at komme vand i flasken?
Hvis det er fordi du vil have din datter ud af den, så kan du jo trappe ned. Og evt. Give lidt mme i en og vand i en anden? Har ingen erfaring med dette. Men tror bestemt det er trygheden ved flasken hun ikke kan slippe, tror ikke det er så meget indholdet i flasken.
Jeg ser bare sådan på det at det vel er det samme som børn der bruger sut?
Isabella bruger ikke sut og har aldrig gjort det da det aldrig har sagt hende noget. Overhovedet. Vi prøvede flere gange og lære hende det, da det kan være en god trøster. Men nu er vi jo ret glade for hun ikke bruger sut, da vi ikke skal igennem det med at skulle tage den fra hende. Plus hun ikke får sutte- tænder.
Men tilgengæld har hun så tre nusseklude som hun bare slet ikke kan undvære. Hun skal have dem alle tre med sig. Ellers kan hun ikke sove, det tager ihvertfald flere timer om at få hende til at sove så.
Anmeld