Min datter kan ikke sove uden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Ihhhh, ved ikke om jeg skal være ked eller tage det som det kommer.

Min datter på snart 2 år, kan ikke (som i virkelig ikke) sove uden hendes godnatflaske (235 ml. mme)

Tilgengæld sover hun fantastisk med den - fra kl. 20-07 hver nat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kløver

Anonym skriver:

Min datter på snart 2 år, kan ikke (som i virkelig ikke) sove uden hendes godnatflaske (235 ml. mme)

Vores søn på 17 mdr får stadig lidt nat flaske, vi har i stedet for mme gået over på sødmælk. Derefter har vi roligt trappet ned, men det er jo tryghed, og skal da bare være i hendes tempo hvis i vil af med den men for os er det lang proces, men skal nok nå i mål når vores søn er klar til det, man kan alternativt give vand i flasken, eller give vand/mælk af kop

Anmeld

30. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ved godt det ikke er nogen trøst men min søN på 21 måneder får også stadig godnat flasken natflasken og godmorgen flasken.

Anmeld

30. juni 2012

VNB

Anonym skriver:

Vores Viktor på 18 mdr får også stadig sin godnat flaske på 230 ml, og vi har ikke planer om at vende ham fra den lige foreløbig.. for os gør det ikke noget at han får den, og han sover jo rigtig godt på den ligesom du skriver at din datter også gør. 

Dog vil jeg sige at jeg håber og forventer at han er fri af godnat flasken når han fylder 3 år! 

Anmeld

30. juni 2012

MamaJakob

Vi har netop kvittet natflasken til vores dreng på 1,5. Det blev nærmest en kold tyrker, hvor vi skiftede mælk ud med vand en aften (hvilket bestemt ikke passede den lille herre); efter er par dage droppede vi helt flasken. Men der gik altså også et par uger, før vi igen kunne putte ham nemt; ellers tog det tid og tålmodighed.

Evt. kan du lave MME-blandingen gradvist tyndere, så den ikke er så interessant...? Og ellers, så vent lidt og planlæg at gøre det på et tidspunkt, når I føler, I har tid og overskud til det.

Don't rush it

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Laver lige en fælles besked.. Alle Jeres svar har fået mig til at græde, men på den GODE måde. I har fået givet mig troen tilbage, at jeg er en god mor på tros af at min datter stadig får flaske. Ved virkelig ikke hvad jeg skulle gør uden Baby.dk

1000 alle sammen

Anmeld

30. juni 2012

2721

Min søn på 2 får også en nat flaske, dog bare med vand, men han kan ikke sove uden, heller ikke middagslur.
Kan på ingen måde se jeg er en dårlig mor af den grund

Anmeld

30. juni 2012

Loa

Wow det var sent. Vi droppede flasken præcis da hun blev et år...
Tror ikke det skulle være nødvendigt for dem når de er så store. Men man kan sige det er jo kun jer der kan afgøre om det er et problem, for det er jo jer der skal give flasken.
Så hvis det ikke genere jer kan det vel ikke være et problem for nogen

Anmeld

30. juni 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Tænker at det skader hende jo ikke, så jeg ville tage det helt roligt og se om ikke hun selv mister interessen for den en dag.

Anmeld

30. juni 2012

Mamacita til 2 piger

Tja... I kan skifte indholdet lidt ud til noget mindre interessant Eller give i glas inden putningen... Vi tog en kold tyrker ifb med tigerspring hvor hun alligevel ikke ville noget som helst... Hun får vand i glas inden hun bliver puttet. Hun er knap 15 mdr og bruger hverken sut eller godnat flaske. Hun drikker af kop hvis hun en sjælden gang vågner om natten og er tørstig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.