pastry26 skriver:
Jeg oprettede en tråd, for et par dage siden, om, hvor ked af det jeg er og hvor frustreret jeg føler mig for tiden, pga at det ikke vil lykkedes for os at blive gravide. I den forbindelse har jeg nogle veninder, som jeg har følt mig overset af og at de ikke har forstået vores følelser ifm vi er barnløse osv..
Jeg har her de sidste dage haft kraftige mens smerter, bumser i panden og et træls humør (jeg har været RIGTIG ked af det), så jeg tænkte æv, heller ikke denne gang. Jeg tog en test, synes godt jeg kunne skimte en streg, men det har jeg oplevet så mange gange før også, så jeg tænkte at den var negativ.
Min kæreste siger så fredag morgen, om vi ikke skal teste, og jo det skal vi jo. Vi er i behandling og skal selv teste - ingen bp. Og den var bragende positiv!!!!
JEG ER GRAVID!!!!!!!!
Big time!! Så jo, man kan altså godt stole på svagt positive test og tidelige graviditets symptomer.. 
Jeg behøver vel ikke at sige at jeg er overlykkelig og lidt ved siden af mig selv...
for at alt går som det skal og at vi til marts for en sund og rask baby 
PS. TAK TIL ALLE JER DEJLIGE PIGER DER HAR SKREVET OG OPMUNTRET MIG, DET HAVDE JEG BEHOV FOR!! I ER DE BEDSTE!!!
Åhhh så dit møgfald til Omverdenen var simpelthen HORMONER der farer rundt i kroppen på dig, og alt kunne bare være ligemeget
..
Åhhh i alle mine graviditeter har det også været tegn på graviditet med de humørsvingninger"!