:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

pastry26

Jeg oprettede en tråd, for et par dage siden, om, hvor ked af det jeg er og hvor frustreret jeg føler mig for tiden, pga at det ikke vil lykkedes for os at blive gravide. I den forbindelse har jeg nogle veninder, som jeg har følt mig overset af og at de ikke har forstået vores følelser ifm vi er barnløse osv..

Jeg har her de sidste dage haft kraftige mens smerter, bumser i panden og et træls humør (jeg har været RIGTIG ked af det), så jeg tænkte æv, heller ikke denne gang. Jeg tog en test, synes godt jeg kunne skimte en streg, men det har jeg oplevet så mange gange før også, så jeg tænkte at den var negativ.

Min kæreste siger så fredag morgen, om vi ikke skal teste, og jo det skal vi jo. Vi er i behandling og skal selv teste - ingen bp. Og den var bragende positiv!!!!

JEG ER GRAVID!!!!!!!!

Big time!! Så jo, man kan altså godt stole på svagt positive test og tidelige graviditets symptomer.. 

Jeg behøver vel ikke at sige at jeg er overlykkelig og lidt ved siden af mig selv...

for at alt går som det skal og at vi til marts for en sund og rask baby 

PS. TAK TIL ALLE JER DEJLIGE PIGER DER HAR SKREVET OG OPMUNTRET MIG, DET HAVDE JEG BEHOV FOR!! I ER DE BEDSTE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

lillemusen10

Stort tillykke. Hvor er det fantastiske nyheder, som kom lige når du havde allermest brug for der :-)

Anmeld

30. juni 2012

Leonora

Eeeiii hvor feeedt.... Kæmpe tillykke med spiren

Rigtig go week

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

Stort tillykke. Hvor er det fantastiske nyheder, som kom lige når du havde allermest brug for der :-)

Tak!   Ja, skønt tidspunkt!!

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

Leonora skriver:

Eeeiii hvor feeedt.... Kæmpe tillykke med spiren

Rigtig go week

Tak for det! 

Anmeld

30. juni 2012

KakaoDrik

Tillykke 

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

KakaoDrik skriver:

Tillykke 

Mange tak!! 

Anmeld

30. juni 2012

tarkoflen

Åhh hvor skønt for jer! Kæmpe stort tillykke

Så gør det ikke noget, at man har været lidt depri og ved siden af sig selv, når det er fordi der er en lille spire der driller det skal den nu nok blive ved med i mange måneder endnu!

Stort tillykke og stort

Anmeld

30. juni 2012

Holbæktrunten

pastry26 skriver:

Jeg oprettede en tråd, for et par dage siden, om, hvor ked af det jeg er og hvor frustreret jeg føler mig for tiden, pga at det ikke vil lykkedes for os at blive gravide. I den forbindelse har jeg nogle veninder, som jeg har følt mig overset af og at de ikke har forstået vores følelser ifm vi er barnløse osv..

Jeg har her de sidste dage haft kraftige mens smerter, bumser i panden og et træls humør (jeg har været RIGTIG ked af det), så jeg tænkte æv, heller ikke denne gang. Jeg tog en test, synes godt jeg kunne skimte en streg, men det har jeg oplevet så mange gange før også, så jeg tænkte at den var negativ.

Min kæreste siger så fredag morgen, om vi ikke skal teste, og jo det skal vi jo. Vi er i behandling og skal selv teste - ingen bp. Og den var bragende positiv!!!!

JEG ER GRAVID!!!!!!!!

Big time!! Så jo, man kan altså godt stole på svagt positive test og tidelige graviditets symptomer.. 

Jeg behøver vel ikke at sige at jeg er overlykkelig og lidt ved siden af mig selv...

for at alt går som det skal og at vi til marts for en sund og rask baby 

PS. TAK TIL ALLE JER DEJLIGE PIGER DER HAR SKREVET OG OPMUNTRET MIG, DET HAVDE JEG BEHOV FOR!! I ER DE BEDSTE!!!

FEEEEEEEEDT!

Tillykke 

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Åhh hvor skønt for jer! Kæmpe stort tillykke

Så gør det ikke noget, at man har været lidt depri og ved siden af sig selv, når det er fordi der er en lille spire der driller det skal den nu nok blive ved med i mange måneder endnu!

Stort tillykke og stort

Tusind tak! Det er stadig meget uvirkeligt.. Blev helt flov, da jeg så at jeg testede positivt, så var der jo ligesom en grund til at jeg var så depri..  Men men, det er bare så skønt lige nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.