Bærestol købes eller betales for at låne den i 16 dage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juni 2012

Dot D

Madam Blå skriver:

Er det rigtigt Kender du adressen på det? eller ved hvad det hedder? Så må vi køre derop i morgen

kan se vi skrev ca på samme tid... skal jeg ikke høre om den er der endnu, så du ikke køre forgæves?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Misscbn

Madam Blå skriver:

Er det sådan en med stålbøjler? Har nemlig en vikle og en babybjørn, men ingen af dem er egnede til længere vandring.

nej desværre det en alm bæresele

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

Jeg kan/må ikke køre bil efter min operation onsdag, men jeg vil gerne finde nummeret derindtil i morgen, og ringe og høre om de har den endnu

Det ville være så fantastisk! Ellers kan du evt. sende mig nummeret, så kan jeg prøve at høre dem ad

.. og det lyder da ikke rart med en operation Og slet ikke, hvis du ikke må køre bil..

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

blankholm skriver:

nej desværre det en alm bæresele

Øv - jeg må lede videre Måske jeg er heldig, og Dot D kan hjælpe mig med at finde en. De er ikke bare sådan lige at opdrive, desværre.

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

kan se vi skrev ca på samme tid... skal jeg ikke høre om den er der endnu, så du ikke køre forgæves?

Hvis du gider, så må du meget gerne Og hvis ikke så laver vi bare en tur ud af det

De er nemlig rigtig svære at opdrive. Så den er helt klart værd at køre til Randers efter

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

Madam Blå skriver:

Det ville være så fantastisk! Ellers kan du evt. sende mig nummeret, så kan jeg prøve at høre dem ad

.. og det lyder da ikke rart med en operation Og slet ikke, hvis du ikke må køre bil..

blev opereret i min højre skulder, av av av, så kan slet ikke køre, armen vil ikke rigtigt, det jeg vil.... det er altså også grunden til de manglende store bogstaver, det er lidt bøvlet med én hånd...

Jeg finder ud af noget i morgen, kan du ikke sende dit tlf.nummer pb, så giver jeg besked, når jeg har snakket med dem....

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

blev opereret i min højre skulder, av av av, så kan slet ikke køre, armen vil ikke rigtigt, det jeg vil.... det er altså også grunden til de manglende store bogstaver, det er lidt bøvlet med én hånd...

Jeg finder ud af noget i morgen, kan du ikke sende dit tlf.nummer pb, så giver jeg besked, når jeg har snakket med dem....

Phyy - det lyder da bestemt ikke rart! Håber snart armen igen vil som du vil

Det gør jeg lige Og tusind mange tak!

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

Madam Blå skriver:

Phyy - det lyder da bestemt ikke rart! Håber snart armen igen vil som du vil

Det gør jeg lige Og tusind mange tak!

Det var så lidt, nu vil jeg prøve at gå i seng, håber på at kunne finde ro i nat, er ved at være noget kun træt, gaaaaaaaaaab

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

Det var så lidt, nu vil jeg prøve at gå i seng, håber på at kunne finde ro i nat, er ved at være noget kun træt, gaaaaaaaaaab

Det håber jeg også du kan Og at armen ikke driller i nat.

Kan du sove godt

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

Madam Blå skriver:

Det håber jeg også du kan Og at armen ikke driller i nat.

Kan du sove godt

tak skal du have...

og sov godt til dig også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.