Bærestol købes eller betales for at låne den i 16 dage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.622 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Madam Blå

Vi skal til Færøerne den 18. juli, og vores datter er da knapt ni måneder. Vi mangler en bærestol-rygsæk, så vi kan have hende med i fjeldene. Er der nogen, der ligger inde med en gammel, de skal skal af med? Eller som har lyst til at låne sin ud, evt. mod et depositum?

Hilsen Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Misscbn

Madam Blå skriver:

Vi skal til Færøerne den 18. juli, og vores datter er da knapt ni måneder. Vi mangler en bærestol-rygsæk, så vi kan have hende med i fjeldene. Er der nogen, der ligger inde med en gammel, de skal skal af med? Eller som har lyst til at låne sin ud, evt. mod et depositum?

Hilsen Kristina

jeg har en bæresele til salg hvis det var noget?

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

blankholm skriver:

jeg har en bæresele til salg hvis det var noget?

Den vil jeg gerne se?

Anmeld

29. juni 2012

Misscbn

Madam Blå skriver:

Den vil jeg gerne se?

jeg kan tage et billed imorgen og sende til dig

du kan evt sende mobil nr i post så kan jeg sende det direkte til dig, den er nemlig helt ny og har aldrig været brugt 

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

jeg har lige set en i den lokale genbrugsforretning.... ved ikke hvor du er fra, men det her var i den nordlige del af randers

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

jeg har lige set en i den lokale genbrugsforretning.... ved ikke hvor du er fra, men det her var i den nordlige del af randers

Sådan en med stål bøjler og hele molevitten? Det skal helst være sådan en, som jeg synes ligner noget en bjergbestiger ville bruge Jeg bor i midtjylland, så Randers er ikke for langt væk.

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

blankholm skriver:

jeg kan tage et billed imorgen og sende til dig

du kan evt sende mobil nr i post så kan jeg sende det direkte til dig, den er nemlig helt ny og har aldrig været brugt 

Er det sådan en med stålbøjler? Har nemlig en vikle og en babybjørn, men ingen af dem er egnede til længere vandring.

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

Madam Blå skriver:

Sådan en med stål bøjler og hele molevitten? Det skal helst være sådan en, som jeg synes ligner noget en bjergbestiger ville bruge Jeg bor i midtjylland, så Randers er ikke for langt væk.

med stål og det hele.... 

Anmeld

29. juni 2012

Madam Blå

Dot D skriver:

med stål og det hele.... 

Er det rigtigt Kender du adressen på det? eller ved hvad det hedder? Så må vi køre derop i morgen

Anmeld

29. juni 2012

Dot D

Jeg kan/må ikke køre bil efter min operation onsdag, men jeg vil gerne finde nummeret derindtil i morgen, og ringe og høre om de har den endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.