Ondt efter fødsel og bristning - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Ved ikke om den ligger rigtigt, men ville bare høre hvor længe efter en fødsel i havde ondt?
Havde i kun ondt hvor i var blevet syet eller havde i ondt i hele "understellet"?
Og hvor længe havde i ondt? Samt hvilken grad af bristning fik i?

På forhånd tak for jeres svar

Ved ikke om du kan bruge mit svar. Jeg blev syet indvendigt to stedet ved skamlæber som var kosmetisk, et ved urin rør og et helt oppe ved en muskel. Det er tre uger siden jeg fødte og jeg kam ikke mærke mine sting mere og havde som sådan ikke ondt. Egentlig mest der hvor jeg var syet. Efter halvanden uge var underlivet nogenlunde fint igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Ved ikke om du kan bruge mit svar. Jeg blev syet indvendigt to stedet ved skamlæber som var kosmetisk, et ved urin rør og et helt oppe ved en muskel. Det er tre uger siden jeg fødte og jeg kam ikke mærke mine sting mere og havde som sådan ikke ondt. Egentlig mest der hvor jeg var syet. Efter halvanden uge var underlivet nogenlunde fint igen. 

Lækkert at det gik så smertefrit for dig...
Jeg har som sådan heller ikke ondt, kan da snildt bevæge mig rundt..
Det var bare mere det ved urinrøret jeg blev lidt nervøs for, men kan høre på de andre svar at det er ret normalt, så det er dejlig betryggende

Anmeld

29. juni 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg fik en 2. grads bristning og havde SYGELIGT ondt i 14 dage og meget ømhed i den 3. uge.

Jeg tror som sådan kun det var der hvor jeg var blevet syet, men smerterne strålede ud, så det er svært at bedømme.

Det skyldes nok, at jeg ikke havde mulighed for at holde mig lidt i ro, men måtte rende til og fra hospitalet med offentlig transport, så der blev rykket meget i stingene.

Anmeld

29. juni 2012

pemiro

RGN skriver:

Jeg fik en 2. grads bristning og havde SYGELIGT ondt i 14 dage og meget ømhed i den 3. uge.

Jeg tror som sådan kun det var der hvor jeg var blevet syet, men smerterne strålede ud, så det er svært at bedømme.

Det skyldes nok, at jeg ikke havde mulighed for at holde mig lidt i ro, men måtte rende til og fra hospitalet med offentlig transport, så der blev rykket meget i stingene.

Jeg har også været aktiv stort set hver dag fra ca 3. Dagen efter fødslen.. Der kunne jeg simpelthen ikke holde mig i ro længere men har ikke haft decideret smerte i stingene heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.