pemiro skriver:
Okay, dejligt at vide det er normalt 
Jeg troede nemlig "bare" man ville være øm ved syningerne og måske i knoglerne...
Jeg laver masser af knibeøvelser (indtil jeg kan mærke jeg har brug for pause) og kan allerede mærke KÆMPE forskel.. Kan holde dem lige så længe som da jeg var gravid nu, og har endnu ingen små uheld haft, så de er effektive 
Supergodt! Det skal nok gå over!
En lille råd herfra er, at hvis du synes noget er anderledes end det bør være, så kom af sted til læge. jeg har været af sted til gynækolog 14 mdr. efter jeg fødte, fordi jeg synes jeg fik mere og mere ondt i det som burde være helet pænt for længe siden! Det vidste sig min hud var helt ødelagt af en svampekur jeg har fået, så derfor var mellemkødet og hele skedeåbningen sår -endda med betændelse i...
Point being: selvom det er en træls "kropsdel" at få tjekket, så find dig ikke i, at det ikke er i orden! I mit tilfælde kunne det løses ved hjælp af 2 slags creme og en opfølgende konsultation!
(jeg håber ikke du skal bøvle med noget - det var bare for at understrege vigtigheden af, at få det undersøgt; men urinrøret er bare pga. det store pres!)

Anmeld