Jeg er så skide rasende på den skide komune og deres ''hjælp''-.? Har abselut ikke en skid til overs for dem,.
Den bliver lidt lang, men hæng nu på,.!-->
Sagen er den vi havde søgt en plads til vores søn Benjamin på idag (11 mdr) til 15 Juni, da jeg har termin 14 Juli også syntes vi det ville være godt for Benjamin at starte op lidt enden den store forandring her hjemme. Og for at vi kan få lidt tid til at ordne de sidste ting,.!
De ringer så og siger de ingen pladser har til vores søn og at han derfor må starte op med at være i gæstepleje, dog ved den samme det første halve år, og derefter ryger han så vider,.
^ Det syntes jeg ikke er iorden for sådan en lille en, at han hver uge kan møde nye hoveder, og overhovede ikke når der nu også kommer til at ske så meget nyt her hjemme,.! Så det snakker vi med sp om da de infomerer os om det ikke kan være anderledes ( skal lige siges at min søn i forvejen er lidt menneske'sky ) Sp tager den op med komunen og endelig sker der noget. MEN her laver de det så om til at han først kan starte op d 2 Juli,. <-- Jamen fred være med det, så længe han fik en fast plads,.!
Han fik så en fast plads, men hele 2 km væk fra vores hjem, ingen bus muligheder, og ingen bil, og en lille ny på vej,. Det syntes vi også var lidt ringe men man må jo tage hvad man kan få og igen er det beder end første løsning,.! Vi bliver så infomeret om at dg har lukket uge 28-29-30 så at Benjamin skal i gæstepleje der, men får avide det så er faste der er der han skal hen i de 3 uger,. Okay, jamen anderledes kan det jo ikke være,. Så ringer de sku idag og siger at de desv ikke kan finde en plads til ham alligevel i uge 29 ..? AJ mén nu stopper de og samme tid oplyser de så om at de desv har lovet for meget med det er faste der vil være der i de 2 uger han så kan komme i gp,. Og det vil så sige de vil have Benjamin starter op 2 Juli- 5 Juli hos dp'moderen kommer i gæstepleje 9-13 Juli skal være hjemme fra 16-20 Juli og igen i gp fra 23-29 ..? Jamen hvad tænker de på, ? det er sku overhovede ikke faste rammer for sådan en bette fyr, han kommer da til at være snot forvirret,. Og det mens der sker så stor en forandring her hjemme med lille ny ? Jamen de må skudda havde slugt svampe,.!
Ikke nok med det så har vores dp moder så fri igen fra fredag d 17 August til og med d 20 August og her kunne de end ikke tilbyde den samme gæstepleje, Så her igen mente de så han skulle passes af en helt ny igen ??
Orh jeg var så pisse sur ER PISSE SUR,. Jeg ringede dem op og sagde vi ikke skulle bruge deres såkaldte hjælp, og at min søn først starter op hos dp d 21 August når hun så ikke skal have ferie mere osv,.??
Reagerer jeg fuldstændig åndsvagt eller har jeg min fulde ret til at tænke mit ??
Come one, opstart efter så mange problemer over 2 mdr sener end først planlagt ?
Så nu troede vi at der var styr på tingene
Åh, det er desværre vilkårene ved dagpleje... Med min den ældste oplevede vi desværre også, at hun startede op ved en dp, 3 mdr senere stoppede hun så (med 1 1/2 ugers varsel) og de kunne ikke finde en ny fast dp, så hun måtte i gæste dp i en uge, for derefter at starte op hos en ny dp, som skulle være fast, men hun skulle pludselig skilles, og kunne derved ikke blive boende i sit hus - hun nåede at være hos denne dp i 3 dage!!! og så fik hun så endelig den sidste dp....
Det er jo børnene, det går ud over! Det jeg næsten synes, er det værste, er alle de forskellige udmeldinger I har fået. Man når jo lige at få ro i sindet i ganske kort tid, før de så har ringet til jer og ændret det igen....
Men godt, at I har muligheden for at holde ham hjemme alligevel! Hvis du nu skulle ha startet på arbejde, var I jo nødt til at lade ham starte 

til dig