Jeg synes også besøgsvennen er en god ide! De gamle er jo ligeglade med om du kommer hver tirsdsag, eller kommer de dage, hvor du har det godt... Stabilitet kan jo være flere ting... At du ikke springer fra efter 1 måned fordi du ikke gider, stabilitet kan også være, at du ringer og melder fra, hvis der er en dag du ikke kan komme, så den ældre ikke skal sidde og vente på dig? Måske du skulle prøve at spørge dem, om hvad de siger, det kan jo godt være, at de gerne vil bruge dig og så er det da ærgeligt, at det er dig selv, der ikke tror på, at de vil have dig?
Der ud over kunne du måske prøve at søge nogle venner eksempelvis herinde? Kan godt forstå, at du er bange for at blive såret, men du vinder i hvert fald ikke noget ved at lukke dig inde...
Jeg ved ikke hvordan du har det med bøger, men der er jo virkelig mange gode lydbøger efterhånden, og man kan vist endda låne dem over nettet på biblioteket mener jeg. Måske du kan holde til at lytte til dem, for jeg går ikke ud fra, at du kan holde til at sidde og læse?
Jeg

for en god arbejdsprøvning og at du kan finde ud af, hvad du kan holde til og på den måde få noget indhold i dit liv

Stort

og rigtig meget held og lykke
Anmeld