er det for hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

StephanieJ skriver:

Nu er forlovelse efterhånden gået hen og blevet noget man bare gør fordi "så kan folk se jeg har en kæreste" - og hvis du tænker SÅ meget på hvad andre siger, så er du måske ikke klar og forelsket nok i den nye fyr?

Vil heller ikke sige jeg sådan er forelsket endnu.. 

Men nu blev jeg ikke forlovet fordi alle bliver det. Var faktisk mening ville giftes på det tidspunkt.. Men må jo nok se hvad tiden bringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
malous skriver:

ja er det for hurtigt det næsten kun tre måneder siden jeg gik fra min eks. men har allerede fundet en ny som sådan. er det alt for hurtigt eller er det okay?

Nyd din nye forelskelse og tænk ikke på andre

Anmeld

29. juni 2012

Kamulla

malous skriver:

undskyld kan ikke gøre for det

hehe..

ej tænk ikke på det... nyd da du er forelsket.. men pas på han ikke bare er en reserve kæreste... som bare skal tage din eks plads.. kender mange piger der hopper til et nyt forhold når det gamle brister, fordi de ikke kan finde ud af ikke at være i forhold.. men de fleste bliver korte og useriøse hele tiden.. ikke fordi jeg siger man skal være single i evigheder som jeg... det kan sku heller ikke anbefales hehe... men pø pø med det.. forelskelse er sku dejligt.. så hepper 

Anmeld

29. juni 2012

B&J

tænk på dig selv hvad føler du??? og IKKE andre fuck andres mening... ellers får du jo ingen gode forhold hvis du altid tænker på andre og ikke dig selv.

Anmeld

29. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Kamulla skriver:

hehe..

ej tænk ikke på det... nyd da du er forelsket.. men pas på han ikke bare er en reserve kæreste... som bare skal tage din eks plads.. kender mange piger der hopper til et nyt forhold når det gamle brister, fordi de ikke kan finde ud af ikke at være i forhold.. men de fleste bliver korte og useriøse hele tiden.. ikke fordi jeg siger man skal være single i evigheder som jeg... det kan sku heller ikke anbefales hehe... men pø pø med det.. forelskelse er sku dejligt.. så hepper 

ja nemlig men det bliver han dog heller ikke

da jeg er helt ovre min eks, og har jo ikke travlt med en kæreste på nogen måde. men ja det er nu dejligt. men ved ikke helt om jeg er forelsket men vild med ham er jeg da , og i lige måde da håber os du snart finder kærligheden

Anmeld

29. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

tænk på dig selv hvad føler du??? og IKKE andre fuck andres mening... ellers får du jo ingen gode forhold hvis du altid tænker på andre og ikke dig selv.

nej lige præcis.

men tænkte det da godt kunne være lidt hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.