Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja er det for hurtigt det næsten kun tre måneder siden jeg gik fra min eks. men har allerede fundet en ny som sådan. er det alt for hurtigt eller er det okay?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malous skriver: ja er det for hurtigt det næsten kun tre måneder siden jeg gik fra min eks. men har allerede fundet en ny som sådan. er det alt for hurtigt eller er det okay?
Er kun dig selv der kan mærke om det er for hurtigt,.Hvis du føler for det THEN GO FOR IT <3
Kærlighed kan aldrig gå for hurtigt.
Det kan kun du selv svare på :0) hvad andre mener om den sag er da ligegyldigt ...
Holbæktrunten skriver: Det kan kun du selv svare på :0) hvad andre mener om den sag er da ligegyldigt ...
ja men gider bare ikke hører på folk og slet ikke her hvor jeg bor folk sladder helt vildt..
Jeg gik fra min eks september 2009 - slutningen af samme måned mødte jeg en ny og slutningen af oktober var vi kærester...
Ingen har sagt til mig de syntes det var for hurtigt - føler du det er HAM, så go for it..
Ja!! det er det... spring ikke over i kørn unge dame... andre som jeg har ventet i 5år +
StephanieJ skriver: Jeg gik fra min eks september 2009 - slutningen af samme måned mødte jeg en ny og slutningen af oktober var vi kærester... Ingen har sagt til mig de syntes det var for hurtigt - føler du det er HAM, så go for it..
jaa, men er bare sikker på jeg skal hører på den..
os fordi vi var forlovet...
Kamulla skriver: Ja!! det er det... spring ikke over i kørn unge dame... andre som jeg har ventet i 5år +
undskyld kan ikke gøre for det
malous skriver: jaa, men er bare sikker på jeg skal hører på den.. os fordi vi var forlovet...
Nu er forlovelse efterhånden gået hen og blevet noget man bare gør fordi "så kan folk se jeg har en kæreste" - og hvis du tænker SÅ meget på hvad andre siger, så er du måske ikke klar og forelsket nok i den nye fyr?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128