Hjælp! Baby vil sove på maven......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Muhmi

JulieMor skriver:

ja søvn er svært at få med alle de bekymringer, man skal nok bare stole på det nok skal gå, syntes bare det er vildt svært

Man kører meget på reserverne i starten synes jeg... Heldigvis bliver det bedre, hvis man tør stole på at ens guldklump ikke ville gøre det hvis de ikke var klar til det... Det er altid godt at holde øje med dem, men man skal også sørge for at slippe bekymringerne lidt efter lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mor til Ella

JulieMor skriver:

ja det godt hun siger fra - det gørmin datter også nogle nætter hvis kun er kommet for langt op i hjørnet og ikke kan komme rundt, men ellers tror jeg virkelig godt hun kan lidt at ligge på maven . . . 

Lad hende gøre det...

Det er også min ynglings sove stilling

Anmeld

28. juni 2012

JulieMor

mor:) skriver:

nej det kan jeg godt forstå. Men tænk på at hun kan vende sit hoved til siden, hun kan bruge sin stemme/skrige og så kan hun godt vende sig fordi så dygtig er hun

taak, jeg er vidst nåd til at prøve er jeg . . . 

Anmeld

28. juni 2012

JulieMor

Mor til Ella skriver:

Lad hende gøre det...

Det er også min ynglings sove stilling

Egentlig også min egen, så det jo nok ikke så underligt 

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieMor skriver:

taak, jeg er vidst nåd til at prøve er jeg . . . 

når først de første par dage uden din indblanding er overstået så tænker du ikke over det mere

Anmeld

28. juni 2012

JulieMor

Muhmi skriver:

Man kører meget på reserverne i starten synes jeg... Heldigvis bliver det bedre, hvis man tør stole på at ens guldklump ikke ville gøre det hvis de ikke var klar til det... Det er altid godt at holde øje med dem, men man skal også sørge for at slippe bekymringerne lidt efter lidt

ja, jeg er vidst lidt af en "hønse-mor"  ha ha

Anmeld

28. juni 2012

JulieMor

mor:) skriver:

når først de første par dage uden din indblanding er overstået så tænker du ikke over det mere

håber du har ret 

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

JulieMor skriver:

ja, jeg er vidst lidt af en "hønse-mor"  ha ha

Og det skal du ikke være flov over at være, det er godt at du bekymre dig for din datter... Men du skal bare sørge for at passe på dig selv også, for man kan hurtigt gå hen og blive gråhåret af bekymringer

Anmeld

28. juni 2012

JulieMor

Muhmi skriver:

Og det skal du ikke være flov over at være, det er godt at du bekymre dig for din datter... Men du skal bare sørge for at passe på dig selv også, for man kan hurtigt gå hen og blive gråhåret af bekymringer

Ha ha ja, tak skal du ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.