Lærer plads , frisør ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Mor til Ella

Lady Marion <3 skriver:

Det er min datter det drejer sig om  hvad mener du med at tilbyde praktik ??

Tilbyde sig som praktik fx i skoleferien tage 4 uger hvor man så finder 4 saloner hvor man kommer ud og for det første ser hvad det er, og viser at man vil faget!!!

Sådan har jeg valgt begge mine elever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Mor til Ella

Lady Marion <3 skriver:

Det vil da aldrig kunne løbe rundt tænker jeg ?? Du skal jo så også lønne en frisør , det kan jo tage år at få en god salon op af stå

Det er også en skidt ide, forstået på den måde at man har godt af at få lidt modstand.... 

Og dem der virkelig vil have en læreplads skal nok finde en

Anmeld

29. juni 2012

Lady Marion <3

Mor til Ella skriver:

Det er også en skidt ide, forstået på den måde at man har godt af at få lidt modstand.... 

Og dem der virkelig vil have en læreplads skal nok finde en

Anmeld

29. juni 2012

Lady Marion <3

Mor til Ella skriver:

Tilbyde sig som praktik fx i skoleferien tage 4 uger hvor man så finder 4 saloner hvor man kommer ud og for det første ser hvad det er, og viser at man vil faget!!!

Sådan har jeg valgt begge mine elever

Årh okay  ja det var selvf en ide , hvor har du salon henne ??

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

Lady Marion <3 skriver:

Årh okay  ja det var selvf en ide , hvor har du salon henne ??

Jeg har i Horsens....

Var selv ude med ca 450, så det er bare igang Og helst personligt.

Og en ting til ser en stigende tendens med at pigerne har deres mødre med når de aflevere ansøgning. Det du bare ikke 

Ikke at jeg siger du havde tænkt dig det, men det er der bare mange der gør

Anmeld

29. juni 2012

La´chrissen

Mor til Ella skriver:

Jeg har i Horsens....

Og en ting til ser en stigende tendens med at pigerne har deres mødre med når de aflevere ansøgning. Det du bare ikke 

Anmeld

29. juni 2012

La´chrissen

Lady Marion <3 skriver:

Nogle der ved om det er svært at få ????  Nogle der kender nogle der søger i Nordsjælland ??

Jeg er selv uddannet frisør. Jeg startede med at søge læreplads da jeg var 15 og 16 men fik ingen. Prøvede igen da jeg var 19 hvor jeg var ude at hjælpe i salonen i en uges tid i sommerferien. Og fik det der. De vil tit have dem der er over 18. Og så skal man altså gøre et ekstra indtryk for at blive bemærket. For tit ryger den direkte i skraldespanden når du er gået ud af døren. og vær klædt ordentlig på og pænt hår. Du bliver bedømt med det samme. Ja frisør er noget kritiske. Ellers er der vist lige kommet skolepraktik igen.

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

La´chrissen skriver:

Jeg er selv uddannet frisør. Jeg startede med at søge læreplads da jeg var 15 og 16 men fik ingen. Prøvede igen da jeg var 19 hvor jeg var ude at hjælpe i salonen i en uges tid i sommerferien. Og fik det der. De vil tit have dem der er over 18. Og så skal man altså gøre et ekstra indtryk for at blive bemærket. For tit ryger den direkte i skraldespanden når du er gået ud af døren. og vær klædt ordentlig på og pænt hår. Du bliver bedømt med det samme. Ja frisør er noget kritiske. Ellers er der vist lige kommet skolepraktik igen.

Hehe sjovt, jeg vil have dem så unge som muligt

Anmeld

29. juni 2012

La´chrissen

Mor til Ella skriver:

Hehe sjovt, jeg vil have dem så unge som muligt

Ja. Grunden til alderen er at så har de prøvet lidt inden og kan bedre tage ansvar. Men hver sin smag.

Anmeld

30. juni 2012

Lady Marion <3

Mor til Ella skriver:

Jeg har i Horsens....

Ej hvorfor fanden slæber de mor med   hvorfor pokker gør de da det ??  Skal de så også have mor med første dag ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.