løgn på løgn på løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er drøn træt af min kæreste.. Han lyver om de mærkeligste ting..
-Han kan finde på at sige at han har ringet til f.eks. bankrådgiver, men hvis jeg spørger om jeg må se hans udgående opkald så er der intet opkald at spore. Og sådan er det hele vejen igennem!
Jeg spurgte ham tidligere om han - hvis han fik tid - lige ville ringe og forhører sig ift hvor langt de er med nogle papirer jeg har sendt afsted for ham. Jeg bliver simpelthen så pisse gal over at han skal lyve over sådanne små ligegyldige ting!!!

Når jeg så siger at jeg ikke bryder mig om at han lyver, at det gør mig gal, skuffet og ked af det så får jeg bare af vide at jeg er latterlig for rådgiveren sidder jo nok alligevel og kigger på papirerne osv.. Men det er jo ikke pointen!!!

Synes jo måske også det er lige i overkanten at gå fra ham fordi han lyver om sådanne ligegyldige ting, men jeg kan bare ikke fordrage folk der lyver! Det er totalt tillidsbrud - også selvom det er sådanne små ting,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Doffie

sådan er min også, og overvejer virkelig at gøre det forbi.

hvis du vil må du gerne skrive privat 

ved hvordan det er 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

sådan er min også, og overvejer virkelig at gøre det forbi.

hvis du vil må du gerne skrive privat 

ved hvordan det er 

Jeg kan simpelthen ikke forstå det.. Sidst var det fordi jeg kunne lugte han havde røget, så spurgte jeg sådan lidt "puha har du røget i dag" og NEJ det havde han ikke.. Så en 5 min senere var hans hånd i nærheden af mit ansigt og så kunne jeg TYDELIGT lugte at han havde røget. Så kom han til bekendelse. Men hvorfor skal vi så langt ud før sandheden kommer på bordet?

Anmeld

28. juni 2012

Doffie

Anonym skriver:

Jeg kan simpelthen ikke forstå det.. Sidst var det fordi jeg kunne lugte han havde røget, så spurgte jeg sådan lidt "puha har du røget i dag" og NEJ det havde han ikke.. Så en 5 min senere var hans hånd i nærheden af mit ansigt og så kunne jeg TYDELIGT lugte at han havde røget. Så kom han til bekendelse. Men hvorfor skal vi så langt ud før sandheden kommer på bordet?

jeg ved det ikke 

her bliver jeg enormt ked af det og magter faktisk ikk mere..

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

jeg ved det ikke 

her bliver jeg enormt ked af det og magter faktisk ikk mere..

til dig...

Det er ikke sjovt når man lever i det dagligt.

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

-Han kan finde på at sige at han har ringet til f.eks. bankrådgiver, men hvis jeg spørger om jeg må se hans udgående opkald så er der intet opkald at spore. Og sådan er det hele vejen igennem!
Jeg spurgte ham tidligere om han - hvis han fik tid - lige ville ringe og forhører sig ift hvor langt de er med nogle papirer jeg har sendt afsted for ham. Jeg bliver simpelthen så pisse gal over at han skal lyve over sådanne små ligegyldige ting!!!

Når jeg så siger at jeg ikke bryder mig om at han lyver, at det gør mig gal, skuffet og ked af det så får jeg bare af vide at jeg er latterlig for rådgiveren sidder jo nok alligevel og kigger på papirerne osv.. Men det er jo ikke pointen!!!

Synes jo måske også det er lige i overkanten at gå fra ham fordi han lyver om sådanne ligegyldige ting, men jeg kan bare ikke fordrage folk der lyver! Det er totalt tillidsbrud - også selvom det er sådanne små ting,.

tror du ikke det er fordi han føler du angriber ham og sætter ham på opgaver han ikke rigtig kan overskue? så for ikke at skulle diskutere med dig siger han bare ja? 

ved ikke hvordan du reagerer hvis han ikke har gjort det du har bedt ham om, men kan forestille mig du bliver lidt sur? 

Sådan er mange mænd, de gider simpelthen ikke diskutere, og vi kvinder vil næsten aldrig andet  

Det var ikke for at angribe dig, men jeg ser det bare fra flere sider. 

Anmeld

28. juni 2012

Doffie

Anonym skriver:

til dig...

Det er ikke sjovt når man lever i det dagligt.

og kram til dig 

du hvertfald velkommen til at skrive privat.

Anmeld

28. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kan du (I - for der er jo andre med problemet!) ikke prøve, - hvis I ikke allerede har - at gøre det fuldstændig klart at I er pissehamrendeflintrende fårking LIGEGLADE med, om han har ringet til rådigveren/røget/eller whatever, det handler bare om, at I gerne vil kunne føre en samtale som voksne mennesker, hvor man svarer hinanden ærligt!!! 

Eller det virker måske ikke? 

Jeg forstår ikke sådanne mænd, - virker håbløst umodent og ugideligt at svare med løgn... Og så er det jo ikke ligefrem respekt for partneren, som jo nemt kommer til at fremstå som irriterende kontrol-mor-typer..

Årh, jeg gad ikke...

Men held og lykke med det

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

tror du ikke det er fordi han føler du angriber ham og sætter ham på opgaver han ikke rigtig kan overskue? så for ikke at skulle diskutere med dig siger han bare ja? 

ved ikke hvordan du reagerer hvis han ikke har gjort det du har bedt ham om, men kan forestille mig du bliver lidt sur? 

Sådan er mange mænd, de gider simpelthen ikke diskutere, og vi kvinder vil næsten aldrig andet  

Det var ikke for at angribe dig, men jeg ser det bare fra flere sider. 

Lige med det med banken jo der blev jeg lidt sur, forventede at han ringede fordi han igår ringede at jeg skulle i al hast sende en masse af sted for ham til hans rådgiver fordi der skulle være årlig gennemgang osv..

Men ellers synes jeg at jeg plejer at sige at han bare kan fortælle mig sandheden da jeg i bund og grund er lidt ligeglad, men bare gerne vil have et ærligt svar.

Anmeld

28. juni 2012

mpr

Anonym skriver:

Det lyder præcist som min eks..... Det er så åndsvagt at lyve om sådan nogle ting... At der ikke engang kan blive svaret ærligt.. Man bliver jo irriteret om det er løgn eller at de ikke har gjort det.. Men tilliden til den anden bliver bare ødelagt 10 gange mere når der skal lyves om alt..

Jeg gad ikke finde mig i det og har svært ved at tro at det stopper når han bare siger du er latterlig når du konfrontere ham...

Håber du finder ud af en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.