Anonym skriver:
Jeg er drøn træt af min kæreste.. Han lyver om de mærkeligste ting..
-Han kan finde på at sige at han har ringet til f.eks. bankrådgiver, men hvis jeg spørger om jeg må se hans udgående opkald så er der intet opkald at spore. Og sådan er det hele vejen igennem!
Jeg spurgte ham tidligere om han - hvis han fik tid - lige ville ringe og forhører sig ift hvor langt de er med nogle papirer jeg har sendt afsted for ham. Jeg bliver simpelthen så pisse gal over at han skal lyve over sådanne små ligegyldige ting!!!
Når jeg så siger at jeg ikke bryder mig om at han lyver, at det gør mig gal, skuffet og ked af det så får jeg bare af vide at jeg er latterlig for rådgiveren sidder jo nok alligevel og kigger på papirerne osv.. Men det er jo ikke pointen!!!
Synes jo måske også det er lige i overkanten at gå fra ham fordi han lyver om sådanne ligegyldige ting, men jeg kan bare ikke fordrage folk der lyver! Det er totalt tillidsbrud - også selvom det er sådanne små ting,.
Kan du (I - for der er jo andre med problemet!) ikke prøve, - hvis I ikke allerede har - at gøre det fuldstændig klart at I er pissehamrendeflintrende fårking LIGEGLADE med, om han har ringet til rådigveren/røget/eller whatever, det handler bare om, at I gerne vil kunne føre en samtale som voksne mennesker, hvor man svarer hinanden ærligt!!! 
Eller det virker måske ikke? 
Jeg forstår ikke sådanne mænd, - virker håbløst umodent og ugideligt at svare med løgn... Og så er det jo ikke ligefrem respekt for partneren, som jo nemt kommer til at fremstå som irriterende kontrol-mor-typer..
Årh, jeg gad ikke...
Men held og lykke med det

Anmeld