Tja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

KarinaA

Mig24 skriver:

Hvad gør øremider? hvad skal der til for at få det væk, hvordan skal det behandles?
Synes jeg kan se noget inde i min killing's ene øre, men det meget småt og brunt ?

skynd dig at få fat i en dyrlæge så du kan se om det er øremider.. 

indtil da, ville jeg anbefale dig at dryppe madolie (majs eller raps) ned i øret, 5 dråber, og så nuller du ørene godt indtil det "smasker" i øret, det kan holde det nede indtil du kommer til dyrlæge, men ikke fjerne dem helt.. men på den måde er det mindre ubehageligt for dyret imens .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mig24

Annana89 skriver:

Det vaR ikke for at sætte spørgsmÅl ved din renlighed i forhold til miderne. De kan komme ligemeget hvor rent man bor!

Det var bare for at slippe af med dem en gang for alle så i ikkekajak døje med dem i længere tid. Så den dag dubehandlere katten så svinger du lige støvsugeren godt rundt i alke kroge og sprækker og vasker alt katten plestr at ligge i. 

Nej så vidt jeg ved så angriber de. Slags mider ikke mennesker men den springer gladeligt på andre dyr i hustanden hvis man har andre typer soM hund, ildere osv. 

Ok, jeg har bestilt tid hos dyrelægen  
Og nej nej, det ikke fordi jeg troede du mente noget dårligt med rengøringen  jeg skrev det bare selv

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

KarinaA skriver:

skynd dig at få fat i en dyrlæge så du kan se om det er øremider.. 

indtil da, ville jeg anbefale dig at dryppe madolie (majs eller raps) ned i øret, 5 dråber, og så nuller du ørene godt indtil det "smasker" i øret, det kan holde det nede indtil du kommer til dyrlæge, men ikke fjerne dem helt.. men på den måde er det mindre ubehageligt for dyret imens .. 

Puha, jamen det tør jeg ikke  Jeg må gå til dyrelægen

Anmeld

28. juni 2012

Annana89

Mig24 skriver:

Ok, jeg har bestilt tid hos dyrelægen  
Og nej nej, det ikke fordi jeg troede du mente noget dårligt med rengøringen  jeg skrev det bare selv

Godt godt;0) held og lykke med den lille kat!

Anmeld

28. juni 2012

KarinaA

Mig24 skriver:

Puha, jamen det tør jeg ikke  Jeg må gå til dyrelægen

dyrene er heller ikke ligefrem glade for det hehe , men det hjalp mine killinger da de havde det til dyrelægen havde tid  

håber snart du får en tid så  

Anmeld

28. juni 2012

Miss Church

Mig24 skriver:

Hvad gør øremider? hvad skal der til for at få det væk, hvordan skal det behandles?
Synes jeg kan se noget inde i min killing's ene øre, men det meget småt og brunt ?

Min killing havde det da vi fik hende Hun begyndte at kaste op, fordi kattes øre og hals hænger sammen. Vi tog til dyrelæge og han dryppede hendes øre og wups så var det væk igen  

Held og lykke med den lille misser 

Anmeld

29. juni 2012

Mig24

Miss Church skriver:

Min killing havde det da vi fik hende Hun begyndte at kaste op, fordi kattes øre og hals hænger sammen. Vi tog til dyrelæge og han dryppede hendes øre og wups så var det væk igen  

Held og lykke med den lille misser 

Ja det irreterende... Jeg har også næsten lige fået min og den havde det da jeg fik den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.