Tja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Mig24

Hvad gør øremider? hvad skal der til for at få det væk, hvordan skal det behandles?
Synes jeg kan se noget inde i min killing's ene øre, men det meget småt og brunt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

snefnug

Mig24 skriver:

Hvad gør øremider? hvad skal der til for at få det væk, hvordan skal det behandles?
Synes jeg kan se noget inde i min killing's ene øre, men det meget småt og brunt ?

du skal have fat i dyrelæge, så vil de kontastere om det er øremidder og så får du noget at behandle det med

Anmeld

28. juni 2012

Annana89

Øremidder er super ubehageligefor dyret da de graver små gange i huden på dyret. Dyrer kan i slemme tilfælde blive døv af det hvis de går for længe med det igang gi nogle ret grimme i infektioner.

Du skal bestille en tid ved dyrlægen så kigger de i ørene eller laver et udskrab hvis de er i tvivl og kigger på det i mikroskob. Så får du entet udskrevet strongholde, advocate eller otimecting gel. Men de er på recept så du skal forbi doktor dyr;0)

Anmeld

28. juni 2012

Annana89

Og du skal også lige være ekstra grundig med støvsugeren og vaske alt katten plejer at sove i så du også får bugt med æggene!

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Ok, jeg må kontakte en dyrelæge. Jeg vasker hver uge, og gør rent hver 2dag. Rydder op hverdag. Men kan det smitte på mennesker?

Anmeld

28. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Mig24 skriver:

En tur til dyrlægen og så får du sådan noget snask der skal rense øret. Min mors bette hund havde også øremider og puha det er synd for dem, de klør og klør og jo mere de klør jo mere ømt bliver det.

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Babymamma skriver:

En tur til dyrlægen og så får du sådan noget snask der skal rense øret. Min mors bette hund havde også øremider og puha det er synd for dem, de klør og klør og jo mere de klør jo mere ømt bliver det.

Ok, jeg må kontakte en dyrelæge. Jeg vasker hver uge, og gør rent hver 2dag. Rydder op hverdag. Men kan det smitte på mennesker?

Anmeld

28. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Mig24 skriver:

Nej tror ikke det smitter mennesker, så tror jeg så bestemt at vi ville have fået det af vide 

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Babymamma skriver:

Nej tror ikke det smitter mennesker, så tror jeg så bestemt at vi ville have fået det af vide 

Ok, tak

Anmeld

28. juni 2012

Annana89

Det vaR ikke for at sætte spørgsmÅl ved din renlighed i forhold til miderne. De kan komme ligemeget hvor rent man bor!

Det var bare for at slippe af med dem en gang for alle så i ikkekajak døje med dem i længere tid. Så den dag dubehandlere katten så svinger du lige støvsugeren godt rundt i alke kroge og sprækker og vasker alt katten plestr at ligge i. 

Nej så vidt jeg ved så angriber de. Slags mider ikke mennesker men den springer gladeligt på andre dyr i hustanden hvis man har andre typer soM hund, ildere osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.