Rockertand skriver:
Det er meget problematisk at have PCO og bruge ægløsningsteste.
Når man har PCO, er der jo netop problemstillingen, at LH-hormonet er forhøjet, da kroppen forsøger at modne for mange æg (og giver misvisende LH-niveau), men i de fleste tilfælde går de umodne æg i stå og bliver derfor ikke til levedygtige anlæg til en graviditet, det vil sige, at der oftest ikke er ét æg, der overhaler de andre og er klar til befrugtning.
Det skal dog også siges, at der er PCO-piger, der bliver helt naturligt gravide som alle andre, men lige så mange oplever udebleven ægløsning, selvom man tror, at alt er i skønneste orden, og dermed kan man risikere at gå unødvendigt længe og vente på graviditet.
Som en sidebemærkning kan man teste meget positiv på en ægløsningstest, hvis man er gravid, dog sker det som oftest, når man har så højt HCG, at man har testet positiv på en graviditetstest.
Jeg går ud fra, at du er i behandling? Metformin?
Hej ved godt det ikke har noget med emnet at gøre og TS.
Men du skriver at man først kan teste positiv på en æl test når man har testet positiv på en g-test, skal man så være over 4+0 ca, for at man kan teste på en æl test?
Tog nemlig en æl test for 2 dage siden som var positiv (var 11 dage over tid) og nogle timer efter en g-test som var bragende positiv
For aner ikke hvor langt jeg er henne
Sorry Trådstarter at jeg lige bruger din tråd, håber ikke det gør noget, blev lige nysgerrig.
Håber for dig du har æl, så i kan lave en bebse, men det ville da kun være en god ting hvis du var gravid for sådan en test krydsreagere har jeg hørt.