er jeg den eneste :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

DitteFisk

jydeinden skriver:

hehe som jeg plejer at sige til min kæreste " det skader jo ikke bare at seee"

han ryster bare på hovedet og sukker "nej" haha

Haha, ja

Prøver også nogle gange at vise min kæreste et af husene "årh se lige! Det her er bare drømmehuset. Kunne vi ikke godt bo her?"
.."joeh.. det ved jeg ikke.."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

jydeinden

Mor til Ella skriver:

HEHE her er det manden der kigger.

Og laver prioteringsliste over hvad det næste drømme køb skal være...

Sommerhus, hus, bil, motorcykel og så ellers derud af

jamen det lyder da enligt meget fornuftigt, her laver vi også nogen gange lister, det er dog med mindre ting

men pt tror jeg vores priotering lyder på at få råd til at flytte i noget større på et tidspunkt

Anmeld

28. juni 2012

Frk. Himmelblå

jydeinden skriver:

som bare elsker at kigge på sider som boligsiden.dk ? også selvom jeg ikke har råd til hus, og heller ikke får det det næste meget lang tid

synes det er såå hyggeligt at se på hvordan folk har bygget og indrettet deres hjem, og sidde og tænke på hvad jeg selv ville gøre. Især ved de helt dyre huse.

her synes kæresten at jeg er skør ( hvilket jeg også er )

Kender det!

Og jeg HAR hus!!

Som jeg er overdrevent glad for, men elsker at net-ose, og her er intet emne for stort til et tjek

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

Gigl skriver:

Haha, ja

Prøver også nogle gange at vise min kæreste et af husene "årh se lige! Det her er bare drømmehuset. Kunne vi ikke godt bo her?"
.."joeh.. det ved jeg ikke.."

haha det er så dejligt små irreterende når man selv sidder der og er Så ivrig, og man nærmest bare får den der "what ever" fra ægtefællen.

kunne de ikke bare dele ens passion, eller i det mindste lade som om

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
jydeinden skriver:

kan jeg sagtens forstå og følge dig i.. jeg kunne også sagtens drømme om at have mange penge, men jeg vågner sgu altid og opdager det bare var en drøm.. øv

ja det er nemlig rigtig øv

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

Frk. Himmelblå skriver:

Kender det!

Og jeg HAR hus!!

Som jeg er overdrevent glad for, men elsker at net-ose, og her er intet emne for stort til et tjek

hihi dejligt der findes så mange kvinder som forstår en og man kan altid bare kig lidt, bare en lille bitte kigger

Anmeld

28. juni 2012

DitteFisk

jydeinden skriver:

haha det er så dejligt små irreterende når man selv sidder der og er Så ivrig, og man nærmest bare får den der "what ever" fra ægtefællen.

kunne de ikke bare dele ens passion, eller i det mindste lade som om

Haha, det pleje rjeg også at sige, "kan du i det mindste ikke LYDE lidt begejstret!" Og så kommer der et halvhjertet "jo... det er nok godt nok skat.." jaaamen ALTSÅ!

Anmeld

28. juni 2012

Mor til Ella

jydeinden skriver:

jamen det lyder da enligt meget fornuftigt, her laver vi også nogen gange lister, det er dog med mindre ting

men pt tror jeg vores priotering lyder på at få råd til at flytte i noget større på et tidspunkt

Min er at blive hvor vi er og SLAPPE HELT af

Anmeld

28. juni 2012

otlitrom

Jeg har tidligere gjort det rigtig meget, men efter vi har købt hus (skal flytte 1/8), så synes jeg ikke det er så spændende længere. Nu vil vi gerne bare have nøglen til vores eget!!

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

Jeg er på hver eneste dag.. Vi skal først købe hus om +6 mdr, men nu hvor husene ligger rigtig længe så er det med at holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.