er jeg den eneste :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

jydeinden

som bare elsker at kigge på sider som boligsiden.dk ? også selvom jeg ikke har råd til hus, og heller ikke får det det næste meget lang tid

synes det er såå hyggeligt at se på hvordan folk har bygget og indrettet deres hjem, og sidde og tænke på hvad jeg selv ville gøre. Især ved de helt dyre huse.

her synes kæresten at jeg er skør ( hvilket jeg også er )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Pige2009

jydeinden skriver:

som bare elsker at kigge på sider som boligsiden.dk ? også selvom jeg ikke har råd til hus, og heller ikke får det det næste meget lang tid

synes det er såå hyggeligt at se på hvordan folk har bygget og indrettet deres hjem, og sidde og tænke på hvad jeg selv ville gøre. Især ved de helt dyre huse.

Jeg er på jævnligt, selvom jeg købte hus for et års tid siden

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
jydeinden skriver:

min kæreste gør det også. Jeg kan nogle gange synes det er trættende at se på alle de huse han har fundet, for han finder kun dem man ikke har råd til. hehe

Anmeld

28. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha, nej.. Ikke sådan. Men jeg eeeeelsker at gå forbi ejendomsmægler-huse og kigge de huse de har i vinduerne

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Nopes....

Elsker at drømme mig væk i flotte dyre huse

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

Loa skriver:

Nopes....

Elsker at drømme mig væk i flotte dyre huse

hihi er da også meget hyggeligt

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

mor:) skriver:

min kæreste gør det også. Jeg kan nogle gange synes det er trættende at se på alle de huse han har fundet, for han finder kun dem man ikke har råd til. hehe

haha jamen så er du da sikker på du ikke bliver fristet

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

Baagøe skriver:

Jeg er på jævnligt, selvom jeg købte hus for et års tid siden

hehe dejligt at vide det ikke bare er mig der er tosset

Anmeld

28. juni 2012

FrkT

Nope, du er ikke den eneste. Gør det dog ikke så meget mere. Som barn gik jeg ind på ejendomsmæglerfirmaernes hjemmeside og fandt spændende huse, hvor især plantegningen virkede super - det var typisk noget med en helvedes masse værelser. Så forestillede jeg mig at jeg havde fx 7 børn, som jeg fandt på navne på, og så skrev jeg deres navn i de rum de skulle bo i  Underlige barn, ja!

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

FrkT skriver:

Nope, du er ikke den eneste. Gør det dog ikke så meget mere. Som barn gik jeg ind på ejendomsmæglerfirmaernes hjemmeside og fandt spændende huse, hvor især plantegningen virkede super - det var typisk noget med en helvedes masse værelser. Så forestillede jeg mig at jeg havde fx 7 børn, som jeg fandt på navne på, og så skrev jeg deres navn i de rum de skulle bo i  Underlige barn, ja!

hehe lyder da ret hyggeligt.. men 7 børn det var da noget af en flok hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.