:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

Nej vel? Også det med de var ligeglade med hvad vi sagde til dem. Men synes også det er mærkeligt at min mand kan hoppe ind over hegnet og tage en dreng uden der nogen der ser det.

ej jaaa så kan alle jo gøre det gisp hjælp da det er da slet ikke godt

men puhh de skal godt nok snakkes med for det er ikke okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Missq4

slet ikke okay godt i kom så han kunne blive trøste det lille pus nu hans dp ikke kunnne 

Anmeld

27. juni 2012

Mother-love

Ej for H...... Jeg var blevet rasende hvis det var Isabella. Du har ret til at være sur. Og synes klart i skal snakke med dp moderen for det kan sgu ikke være rigtigt at bare fordi de mødes for at hygge at så skal børnene bare glemmes.

Lige en krammer herfra

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

ej jaaa så kan alle jo gøre det gisp hjælp da det er da slet ikke godt

men puhh de skal godt nok snakkes med for det er ikke okay

Ja, det sagde jeg også til manden.

Bare fordi de skal sidde, hygge, spise kage og drikke kaffe.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Missq4 skriver:

slet ikke okay godt i kom så han kunne blive trøste det lille pus nu hans dp ikke kunnne 

Ja, helt ærligt. Eller de 6 andre pædagoger.

Anmeld

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

Ja, det sagde jeg også til manden.

Bare fordi de skal sidde, hygge, spise kage og drikke kaffe.

og det er bare slet slet ikke okay de skal da holde øjne med børne vi giver vores børn til dem så de skal passe på dem

Anmeld

27. juni 2012

twinny

michelledam skriver:

Ej for H...... Jeg var blevet rasende hvis det var Isabella. Du har ret til at være sur. Og synes klart i skal snakke med dp moderen for det kan sgu ikke være rigtigt at bare fordi de mødes for at hygge at så skal børnene bare glemmes.

Lige en krammer herfra

Nej præcis.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Aisha skriver:

Omg! Det er bare ikke iorden!  Jeg ville også blive sur  Jeg hentede min søn tidligere end jeg plejer idag og hans pædagoger løb og ledte efter ham som hoved løse høns! Så blev jeg også sur han er 20 måneder og skal ikke være ude, uden opsyn ! Heldigvis var han ved de store og holdte en pædagog i hånden som han ikke kendte. 

Jamen altså. Så forstår man godt de får et dårligt ry.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

og det er bare slet slet ikke okay de skal da holde øjne med børne vi giver vores børn til dem så de skal passe på dem

Ja, Det er fandme strengt. Og nu går jeg rundt og tænker på om det er sket mange gange.

Anmeld

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

Ja, Det er fandme strengt. Og nu går jeg rundt og tænker på om det er sket mange gange.

det kan jeg godt forstå du tænker på.....

ved selv hvor hårdt det er at komme og hente en dreng der næsten ikke kan få luft fordi han græd så meget og dp moren sagde blodt ej det har han kun gjord i 1-2minutter øhhh nej det har han så ikke har aldrig set ham så ulykkelig før godt det kun var en gæstedp så vi fik sagt fra og han aldrig skulle være der igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.