:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.150 visninger
60 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

twinny

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Nettemor

Øv en træls oplevelse! God ide at sige det til DP. Det kan ikke være rigtigt at børnene ikke bliver hentet ind når de vågner!

Anmeld

27. juni 2012

B&J

hold da kæft jeg havde flippet virkelig flippet... det er bare ikke OKAY!!! forstår jer godt

Anmeld

27. juni 2012

Maja_4000

Øv Kan godt forstå I er sure .. Synes I skal tage en snak med DP

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Nettemor skriver:

Øv en træls oplevelse! God ide at sige det til DP. Det kan ikke være rigtigt at børnene ikke bliver hentet ind når de vågner!

Nej også det med de var så ligeglade. Som om det er noget der sker tit.

Så må de sgu tage sig sammen og droppe kagen.

Anmeld

27. juni 2012

K&S

twinny skriver:

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

Det er bare ikke i orden  det er deres job at passe på børnene og varetage deres behov...!

Rigtig god ide at snakke med DP i morgen

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

hold da kæft jeg havde flippet virkelig flippet... det er bare ikke OKAY!!! forstår jer godt

Nej vel? Også det med de var ligeglade med hvad vi sagde til dem. Men synes også det er mærkeligt at min mand kan hoppe ind over hegnet og tage en dreng uden der nogen der ser det.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Maja_4000 skriver:

Øv Kan godt forstå I er sure .. Synes I skal tage en snak med DP

Ja, det gør vi også.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

K&S skriver:

Det er bare ikke i orden  det er deres job at passe på børnene og varetage deres behov...!

Rigtig god ide at snakke med DP i morgen

Ja, det må vi hellere.

Anmeld

27. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg! Det er bare ikke iorden!  Jeg ville også blive sur  Jeg hentede min søn tidligere end jeg plejer idag og hans pædagoger løb og ledte efter ham som hoved løse høns! Så blev jeg også sur han er 20 måneder og skal ikke være ude, uden opsyn ! Heldigvis var han ved de store og holdte en pædagog i hånden som han ikke kendte. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.