Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Tillykke med de mange modne æg. Jeg for, at der er mange som bliver befrugtet og udvikler sig til fine æg, som sætter sig rigtig godt fast ÆU er aldrig sjovt. Så det er bare at pusse om sig selv og blive forkælet. Det hjælper lidt på det
Tillykke med de mange modne æg. Jeg for, at der er mange som bliver befrugtet og udvikler sig til fine æg, som sætter sig rigtig godt fast
ÆU er aldrig sjovt. Så det er bare at pusse om sig selv og blive forkælet. Det hjælper lidt på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Nej det er aldrig sjovt. Men denne gang var meget værre end sidst. Men rart det er overstået. Og nu må jeg bare vente til fredag morgen når de forhåbentlig har nogle delte æg til os. Gerne en masse
Nej det er aldrig sjovt. Men denne gang var meget værre end sidst. Men rart det er overstået. Og nu må jeg bare vente til fredag morgen når de forhåbentlig har nogle delte æg til os. Gerne en masse
Det har også været forskellige oplevelser for mig, og det har ikke nødvendigvis hængt sammen med antal æg.
Puha, det er bare en laaaang ventetid. Jeg håber, at der er en masse gode
Putomanen skriver: Det har også været forskellige oplevelser for mig, og det har ikke nødvendigvis hængt sammen med antal æg. Puha, det er bare en laaaang ventetid. Jeg håber, at der er en masse gode
La´chrissen skriver: Så er jeg kommet hjem på sofaen efter en hård omgang ægudtagning.Hold op hvor var det ubehageligt i dag. Men fik jo også lige suget 19 superæg ud Det er mig de kalder æg producenten... ej. Og alle 19 var modne så helt perfekt. Men skal nu tage den med ro i noget tid da der er chance for overstimulering når der nu var så mange. Så fik en omgang antibiotika oven i den ekstra medicin. Så er noget hvæstet nu. og min stakkels mand slap ikke for en TESA. øvøv. Men han klarede det super flot. Så nu kan vi bare vente til fredag og se om de har nogen til at sætte op Så nu er det sofa tid, og varme puden skal vist snart gøres klar. så jeg kan få sovet lidt, uden at have alt for ondt Skulle bare lige ud med det
Så er jeg kommet hjem på sofaen efter en hård omgang ægudtagning.Hold op hvor var det ubehageligt i dag. Men fik jo også lige suget 19 superæg ud Det er mig de kalder æg producenten... ej. Og alle 19 var modne så helt perfekt. Men skal nu tage den med ro i noget tid da der er chance for overstimulering når der nu var så mange. Så fik en omgang antibiotika oven i den ekstra medicin. Så er noget hvæstet nu. og min stakkels mand slap ikke for en TESA. øvøv. Men han klarede det super flot. Så nu kan vi bare vente til fredag og se om de har nogen til at sætte op Så nu er det sofa tid, og varme puden skal vist snart gøres klar. så jeg kan få sovet lidt, uden at have alt for ondt Skulle bare lige ud med det
Av av, husker det godt - ikke det mest behagelige i verden Jeg havde også 21 æg og var blevet godt og grundigt overstimuleret så havde mange smerter, men det gik og i dag har jeg en smuk lille baby
Hvad man jo ikke gør for at få sådan en lille én i armene - håber det går jer på samme måde
Åh av til jer begge to.
Håber det giver gevinst
Wimmie skriver: Av av, husker det godt - ikke det mest behagelige i verden Jeg havde også 21 æg og var blevet godt og grundigt overstimuleret så havde mange smerter, men det gik og i dag har jeg en smuk lille baby Hvad man jo ikke gør for at få sådan en lille én i armene - håber det går jer på samme måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128