Av for en ægudtagning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

La´chrissen

Så er jeg kommet hjem på sofaen efter en hård omgang ægudtagning.
Hold op hvor var det ubehageligt i dag. Men fik jo også lige suget 19 superæg ud Det er mig de kalder æg producenten... ej. Og alle 19 var modne så helt perfekt. Men skal nu tage den med ro i noget tid da der er chance for overstimulering når der nu var så mange. Så fik en omgang antibiotika oven i den ekstra medicin. Så er noget hvæstet nu. og min stakkels mand slap ikke for en TESA. øvøv. Men han klarede det super flot. Så nu kan vi bare vente til fredag og se om de har nogen til at sætte op
Så nu er det sofa tid, og varme puden skal vist snart gøres klar. så jeg kan få sovet lidt, uden at have alt for ondt

Skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

MorDk

La´chrissen skriver:

Så er jeg kommet hjem på sofaen efter en hård omgang ægudtagning.
Hold op hvor var det ubehageligt i dag. Men fik jo også lige suget 19 superæg ud Det er mig de kalder æg producenten... ej. Og alle 19 var modne så helt perfekt. Men skal nu tage den med ro i noget tid da der er chance for overstimulering når der nu var så mange. Så fik en omgang antibiotika oven i den ekstra medicin. Så er noget hvæstet nu. og min stakkels mand slap ikke for en TESA. øvøv. Men han klarede det super flot. Så nu kan vi bare vente til fredag og se om de har nogen til at sætte op
Så nu er det sofa tid, og varme puden skal vist snart gøres klar. så jeg kan få sovet lidt, uden at have alt for ondt

Skulle bare lige ud med det

Lyder som en ordentlig omgang! Flot at du fik hele 19 ud...  

Må jeg lige høre... hvad er TESA?

Anmeld

27. juni 2012

La´chrissen

MorDk skriver:

Lyder som en ordentlig omgang! Flot at du fik hele 19 ud...  

Må jeg lige høre... hvad er TESA?

tak
Det er en biopsi hvor de suger celler ud direkte af testiklerne. Da der ud af 2 alm sæd prøver kun var 3 levende. og de skulle jo gerne bruge lidt flere til 19 æg

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

La´chrissen skriver:

tak
Det er en biopsi hvor de suger celler ud direkte af testiklerne. Da der ud af 2 alm sæd prøver kun var 3 levende. og de skulle jo gerne bruge lidt flere til 19 æg

Åhhh ja jeg tænkte nokm det var noget a'la det...

Held & lykke med det hele

Anmeld

27. juni 2012

La´chrissen

MorDk skriver:

Åhhh ja jeg tænkte nokm det var noget a'la det...

Held & lykke med det hele

mange tak

Anmeld

27. juni 2012

lenemor77

Åhh... Kan godt huske den forbistret ÆU.

Mine æggestokke ligger sådan lidt tilfældigt i underlivet. Så udover at skulle stikkes i, så skulle min mand og en sygeplejerske rode rundt oven på min mave, for at få æggestokkene ud ved siden af livmoderen..... Man må åbenbart ikke stikke igennem livmoderen (og det lyder så heller ikke specielt hyggeligt).

Det tog 30 minutter at få 6 æg ud....

Da vi kom hjem snuppede jeg lige en lur - på 6 timer.....

19 æg!!! Du er jo et helt rugeri....;o) Og - undskyld jeg siger det... Er det ikke rart, at manden også skal lide lidt? Min mand glemmer ihvertifald, at det ikke er lige så let for mig som for ham. Han mener, at når han nu har leveret 80 mio små ivrige svømmere, så er resten jo "lige til højrebenet"....

Held og lykke med projektet.

Anmeld

27. juni 2012

tarkoflen

Hold da op hvor er du sej! Gid det er mig der får så mange æg ud i august

Øv det gjorde ondt, det gjorde det også første gang på mig, og der fik de kun 4 æg ud, så jeg er ikke sikker på, om det har noget at gøre med hvor mange der er

Men jeg for at du ikke er blevet overstimuleret, det blev en af mine veninder, og det var ikke sjovt, så pas rigtig godt på dig selv!

Bliver spændende at få lagt æg op fredag jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med det!

Stort

Anmeld

27. juni 2012

Putomanen

Tillykke med de mange modne æg. Jeg  for, at der er mange som bliver befrugtet og udvikler sig til fine æg, som sætter sig rigtig godt fast

ÆU er aldrig sjovt. Så det er bare at pusse om sig selv og blive forkælet. Det hjælper lidt på det

Anmeld

27. juni 2012

La´chrissen

lenemor77 skriver:

Åhh... Kan godt huske den forbistret ÆU.

Mine æggestokke ligger sådan lidt tilfældigt i underlivet. Så udover at skulle stikkes i, så skulle min mand og en sygeplejerske rode rundt oven på min mave, for at få æggestokkene ud ved siden af livmoderen..... Man må åbenbart ikke stikke igennem livmoderen (og det lyder så heller ikke specielt hyggeligt).

Det tog 30 minutter at få 6 æg ud....

Da vi kom hjem snuppede jeg lige en lur - på 6 timer.....

19 æg!!! Du er jo et helt rugeri....;o) Og - undskyld jeg siger det... Er det ikke rart, at manden også skal lide lidt? Min mand glemmer ihvertifald, at det ikke er lige så let for mig som for ham. Han mener, at når han nu har leveret 80 mio små ivrige svømmere, så er resten jo "lige til højrebenet"....

Held og lykke med projektet.

Det lyder bestemt ikke rart din ægudtagning
Sidste gang tog de 14 æg ud og der gjorde det slet ikke ondt. Og der fik jeg også mindre smertestillende. Men den her gang. Hold op mine ben rystede fordi det gjorde så ondt og wkstre smertestillende. Har ingen idé om hvor læng tid det tog. Men synes det varede evigheder. Hehe. Men fantastisk når de siger.... Ja så kom der endnu et æg.

Det med at manden skulle igennem noget, det er jo kun på grund af ham vi er i det her. Jeg fejler ikke noget, så nogle gange føler jeg han glemmer det lidt. men gab klarer det super flot, uden smertestillende kun lokal bedøvelse men rart at han sætter pris på man gør alt det her

Anmeld

27. juni 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Hold da op hvor er du sej! Gid det er mig der får så mange æg ud i august

Øv det gjorde ondt, det gjorde det også første gang på mig, og der fik de kun 4 æg ud, så jeg er ikke sikker på, om det har noget at gøre med hvor mange der er

Men jeg for at du ikke er blevet overstimuleret, det blev en af mine veninder, og det var ikke sjovt, så pas rigtig godt på dig selv!

Bliver spændende at få lagt æg op fredag jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med det!

Stort

Jeg håber virkelig heller ikke det er for slemt, fik papir på det osv og jeg skulle være meget obs på hvordan jeg fik det de næste par dage. Og skal vist tjekkes lidt ekstra når æg skal ligges op
Altså sidst da jeg fik 14 ud gjorde det ikke ondt, det kunne selvfølgelig mærkes men ingen ting foreholdt nu. Men de sad vist også ret godt fast denne gang. Så blev godt dopet. Men det er helt vildt med 19 æg især når de alle var modne.
Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.