Hvad ville DU gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

DLM

Anonym skriver:

ja ok så har jeg godt nok givet det længere for det her har været on and off i 4 mdr snart og mit barn er ældre end det

jo det kan de nemlig sagtens gøre :/ hun får stadigvæk sine " ene" rettigheder i forhold til "resten af flokken" men hun var den eneste i næsten 3 år så tror hun er for vant :/

Det kan godt ske hun er

jeg håber i hvertfald i finder ud af det, men jeg tænker det er også træls altid at have i tankerne hvad man nu kommer hjem til, hvor hun har sat sig eller lavet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Det kan godt ske hun er

jeg håber i hvertfald i finder ud af det, men jeg tænker det er også træls altid at have i tankerne hvad man nu kommer hjem til, hvor hun har sat sig eller lavet.

det er netop også min tanke at hun er det - men samtidig vil hun ham jo rigtig gerne ...

men ja det er super øv og det er rigtig hårdt at man bliver overbeskyttende for barnet for man tør ikke lade hende komme alt for tæt på ham for meget af frygt for hun pludselig gør ham noget...

det tror jeg ikke hun gør, men en hund er jo en hund så man kan aldrig være sikker :/

Anmeld

27. juni 2012

DLM

Anonym skriver:

det er netop også min tanke at hun er det - men samtidig vil hun ham jo rigtig gerne ...

men ja det er super øv og det er rigtig hårdt at man bliver overbeskyttende for barnet for man tør ikke lade hende komme alt for tæt på ham for meget af frygt for hun pludselig gør ham noget...

det tror jeg ikke hun gør, men en hund er jo en hund så man kan aldrig være sikker :/

Det var lige præsis samme følelse jeg havde omkring vores kat. Jeg var simpelthen bange for at han fik en klo en dag. Hun var glad nok og nussede ham også lidt når han sov, men hvis han vågnede hvæsede hun osv. så jeg turde ikke beholde hende.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Det var lige præsis samme følelse jeg havde omkring vores kat. Jeg var simpelthen bange for at han fik en klo en dag. Hun var glad nok og nussede ham også lidt når han sov, men hvis han vågnede hvæsede hun osv. så jeg turde ikke beholde hende.

nej lige præcis

og ens børn kommer jo før alt...

Flot du tog beslutningen...

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Skriver som ano da det er utrolig følsomt og hårdt emne for mig..

Sagen er min neutraliserede tæve der snart er 5 år simpelthen ikke vil acceptere mit barn.

Hun er utrolig forsigtig og glad for ham når de ligger sammen og nusser på gulvet men så snart jeg ikke er hjemme og hun ser sit snit skider eller pisser hun på hans ting :/

Først lukkede vi af til værelset, så til hans værelse også til stuen... men hun formår at hoppe over et børnegitter og gøre det og hopper så tilbage igen

Jeg står der at jeg nærmest ikke magter hende mere...

Jeg elsker hende over alt og hende og jeg har været så mange steder sammen men kan simpelthen ikke holde ud hver gang jeg sætter nøglen i så skal man tænke ooooh shit hvad nu...

Hun er en utrolig talende/gøende race hvilket ofte resultere i at hun stiller sig helt over hvor han sover - sover han på værelset stiller hun sig foran døren og gør

Jeg er faktisk der at jeg igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen overvejer om hun skal omplaceres - men det skær i mit hjerte for hun og jeg har et helt særligt forhold..

ALLE gæster, hilser altid først på hundene og nusser med dem før de ser min søn så det er ikke fordi det er den kæmpe store omvæltning...

Ej.. jeg så engang det der enten var det dog whisperer, eller mig eller hunden... og der var der en familie hvor LIGE PRÆCIS det du skriver skete for dem. og de gjorde noget i stil med at de overvågede hunden.. når den så skulle tisse på noget, så var de efter den med det samme så hunden ikke nåede at tisse. og så blev det sådan at de jo kunne se på hunden når den havde tænkt sig at tisse. altså at de var efter den med det samme.. jeg er næsten sikker på at det er det der hedder me or the dog... jeg youtuber lige for at se om jeg kan finde det.. for det må du altså se... det kan være du får lidt inspiration.. 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ej.. jeg så engang det der enten var det dog whisperer, eller mig eller hunden... og der var der en familie hvor LIGE PRÆCIS det du skriver skete for dem. og de gjorde noget i stil med at de overvågede hunden.. når den så skulle tisse på noget, så var de efter den med det samme så hunden ikke nåede at tisse. og så blev det sådan at de jo kunne se på hunden når den havde tænkt sig at tisse. altså at de var efter den med det samme.. jeg er næsten sikker på at det er det der hedder me or the dog... jeg youtuber lige for at se om jeg kan finde det.. for det må du altså se... det kan være du får lidt inspiration.. 

hun kan LIGE have tisset i haven også går hun direkte ind og gør det

men fik fat i træneren og hun sagde  jeg skulle fortsætte som nu dog hvis hun markere på hans ting og jeg ser det så skal der siges en højlyd, også skal vi prøve at renlighedstræne forfra da det godt bare kan være blevet en utrolig dårlig vane for hende når hun konsekvens gør det hver gang hun ser sit snit til det...

Så tråden må meget gerne låses ...

tusind tak for du tog dig tid

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

hun kan LIGE have tisset i haven også går hun direkte ind og gør det

men fik fat i træneren og hun sagde  jeg skulle fortsætte som nu dog hvis hun markere på hans ting og jeg ser det så skal der siges en højlyd, også skal vi prøve at renlighedstræne forfra da det godt bare kan være blevet en utrolig dårlig vane for hende når hun konsekvens gør det hver gang hun ser sit snit til det...

Så tråden må meget gerne låses ...

tusind tak for du tog dig tid

jeg låser med det straks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.