Skriver som ano da det er utrolig følsomt og hårdt emne for mig..
Sagen er min neutraliserede tæve der snart er 5 år simpelthen ikke vil acceptere mit barn.
Hun er utrolig forsigtig og glad for ham når de ligger sammen og nusser på gulvet men så snart jeg ikke er hjemme og hun ser sit snit skider eller pisser hun på hans ting :/
Først lukkede vi af til værelset, så til hans værelse også til stuen... men hun formår at hoppe over et børnegitter og gøre det og hopper så tilbage igen 
Jeg står der at jeg nærmest ikke magter hende mere...
Jeg elsker hende over alt og hende og jeg har været så mange steder sammen men kan simpelthen ikke holde ud hver gang jeg sætter nøglen i så skal man tænke ooooh shit hvad nu...
Hun er en utrolig talende/gøende race hvilket ofte resultere i at hun stiller sig helt over hvor han sover - sover han på værelset stiller hun sig foran døren og gør 
Jeg er faktisk der at jeg igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen overvejer om hun skal omplaceres - men det skær i mit hjerte for hun og jeg har et helt særligt forhold..
ALLE gæster, hilser altid først på hundene og nusser med dem før de ser min søn så det er ikke fordi det er den kæmpe store omvæltning...
Anmeld