Gave til pædogog.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

hautecouture

maria_wlt skriver:

Ene og Tristan's ene pædagog stopper (barsel vikar) 

Vi vil gerne give hende en lille ting da hun bare er noget af det sødeste og kærligste.

Hvad kunne det være?? Hun er vist 22-24 år

Jeg havde et vikariat og da jeg stoppede fik jeg en hoptimist med det sødeste brev om at være optimistisk, glad, kærlig osv alle de ting de synes jeg var overfor ungerne  Blev helt rørt af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Menne

Min mor er dagplejemor og har været det i evigheder.. Hun har gennem tiden fået rigtig mange gaver... Hun har skabe og skuffer fyldt med div. skåle og lysestager .. Hun bliver glad for hver en gave, for de kommer jo fra "hendes" børn... Men gaverne bringer desværre ikke megen glæde på sigt! Da hun bare ikke har plads til mere..  De gaver hun har mest glæde af nu, er en god flaske vin, lækker chokolade, biograf eller restaurant gavekort.. Det er selvfølgelig ikke så relevant i forhold til den helt unge pige, som der er tale om her ... Men alligevel værd at tænke over 

Anmeld

24. april 2013

maria_wlt

Menne skriver:

Min mor er dagplejemor og har været det i evigheder.. Hun har gennem tiden fået rigtig mange gaver... Hun har skabe og skuffer fyldt med div. skåle og lysestager .. Hun bliver glad for hver en gave, for de kommer jo fra "hendes" børn... Men gaverne bringer desværre ikke megen glæde på sigt! Da hun bare ikke har plads til mere..  De gaver hun har mest glæde af nu, er en god flaske vin, lækker chokolade, biograf eller restaurant gavekort.. Det er selvfølgelig ikke så relevant i forhold til den helt unge pige, som der er tale om her ... Men alligevel værd at tænke over 

Vi købte en lille kurv fra dette sted..

http://www.kringchokolade.dk

Vi købte også en da begge unger skiftede sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.