Gave til pædogog.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

maria_wlt

Ene og Tristan's ene pædagog stopper (barsel vikar) 

Vi vil gerne give hende en lille ting da hun bare er noget af det sødeste og kærligste.

Hvad kunne det være?? Hun er vist 22-24 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Aprilmor11

maria_wlt skriver:

Vi vil gerne give hende en lille ting da hun bare er noget af det sødeste og kærligste.

Jeg gav min søns dagplejemor en kuglepind med personlig skrift, en blok og en årh husker ikke hvad de hedder. Men sådan dims til at smide i en bog for at kunne se hvor langt man er kommet Og så skrev vi et brevv til hende.

Man kan også give et krus med et billed af hende og din søn ( nu ved jeg ikke hvor tæt i er )

Eller en god bog hvis hun læser.

Gavekort til noget spa, eller andet.

En fin bluse.

Anmeld

27. juni 2012

Aprilmor11

maria_wlt skriver:

Det er kun fantasien der tæller.

Anmeld

27. juni 2012

Aprilmor11

maria_wlt skriver:

Og datter. Sorry

Anmeld

27. juni 2012

malo

maria_wlt skriver:

Skal det være noget "varigt"? 

Vi har flere gange givet sådan en Mulle Moth-skål til pædagoger der er stoppet i børnenes institutioner, men det har gerne været lidt ældre pædagoger

http://www.moodsshop.dk/product.asp?product=10735

Hvis det ikke skal være "varigt" så fx. lækker chokolade fra Summerbird, Peter Beier eller andre gode chokoladeproducenter, eller noget creme, et tørklæde eller andet.

Anmeld

27. juni 2012

maria_wlt

malo skriver:

Skal det være noget "varigt"? 

Vi har flere gange givet sådan en Mulle Moth-skål til pædagoger der er stoppet i børnenes institutioner, men det har gerne været lidt ældre pædagoger

http://www.moodsshop.dk/product.asp?product=10735

Hvis det ikke skal være "varigt" så fx. lækker chokolade fra Summerbird, Peter Beier eller andre gode chokoladeproducenter, eller noget creme, et tørklæde eller andet.

De er rigtig søde de Mulle ting 

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

Da Bassen stoppede i sin vuggestue (pga. vi flyttede kommune) der gav vi hans pædagog et flot armbånd. Hun blev rigtig glad for det!

Anmeld

27. juni 2012

isabellasmor

maria_wlt skriver:

måske noget børnene har lavet ? en lille planche med håndmaling , et kort hvor de har tegnet og en ting ved siden af ala .. et viskestykke med noget tegning/maling fra børnene, forklæde, en pung hvor de tegner/maler/laver perler eller glitter, perler børnen har lavet, ja du ved vist hvad jeg mener 

da jeg stoppede i vuggestue, fik jeg selv af børnene en planche hvor de alle havde malet lidt på, og en "taske" hvor de havde malet . af de voksne fik jeg lidt tøj til min datter (var gravid da jeg stoppede-skulle på barsel) .. hehe

Anmeld

27. juni 2012

chas12

maria_wlt skriver:

Da jeg var i praktik i e børnehave fik jeg to skåle som børnene havde malet på, og jeg er simpelthen så glad for de skåle. De kommer ofte på bordet - for de er bare så fine.. Det er "bare" to alm glas skåle (f.eks. til lidt snack el.) og så havde børnene malet på dem

Anmeld

23. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Da Isabellas 2 pædagoger stoppede (pension) på hendes stue, malede Isabella nogle æsker, vi satte en lille seddel i låget hvor glade vi havde været for dem. og så bagte vi nogle småkager og lagde i. 

Det blev modtaget med glædes-tåre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.