Isabella_mor skriver:
jeg har kontaktet dyrlægen og jeg har fået en tid til i dag kl 12:20. så det er ikke noget i skal bekymre jer om i dejlige damer..
men der er jo længe til 12:20..
og jeg sidder og bliver mere og mere nervøs for min lille pøllehund..
Sagen er den. at jeg har jo Obi på 3½.. en hanhund.og idag da vi var ude og gå tur, så tissede han blod til aller sidst på turen..!
jeg har googlet det. men det virker bare SÅ uoverskueligt og jeg ved ikke hvad jeg skal tro..
er der nogle af jer andre som har oplevet den slags... og evt fortælle mig hvad udfaldet var..
min søster nævnte at det muligvis kunne være urinsten. det ved jeg ikk så meget om.. puha.. jeg syntes det er scary..
Lyder som blærebetændelse eller urinsten som du også selv nævner... Hvis du har mulighed for det, kan det være en god ide hvis du lige kan nuppe en tis-prøve fra din hund og tage med, hvis du har en lille beholder som du lige kan sætte ind under ham når han tisser lige inden i tager afsted så du har noget de kan undersøge, ellers kan det være de skal ind med en nål i blæren og tage en prøve (det sagde de i hvert fald med min kat dengang hun havde krystaller i urinen, hvis ikke hun selv kunne lave en prøve)...
Håber ikke det er alt for alvorligt med den lille vovse 
Anmeld