Loppemarked idéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

livhemdrup

Ina33 skriver:

Min søn på 6 år, har netop sorterer i alt i sit legetøj, og han går meget op i at han gerne vil sælge det aflagte på loppemarked. Det er 100 % hans egen idé, og jeg synes egentlig det er en rigtig god idé.

Jeg har kigget lidt på loppemarkeder her i området, men det koster 200-300 at have en bod sådan et sted, og så er hele fortjenesten jo væk.

Er der nogen der har idéer til hvordan vi kan få solgt det aflagte legetøj, uden det koster os penge. Han har ikke lyst til at sælge det på nettet, han er mest interesseret i det med at have sin egen lille bod.

Vi bor i en meget lille by, så loppemarked í carporten, er ikke en mulighed.

Vi bor i Nordjylland.

Vindblæs nær løgstør holder børne loppemarked på fredag fra kl to hvis det er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Ina33

Ariel skriver:

I Hals er der børneloppemarked om onsdagen, hvor der siddet et hav af unger på græsplænen og sælger legetøj, jeg er dog ikke klar over prisen derpå( tror ikke det er prisen som i linket) men prøv at giv ham manden et kald og hør ad... http://www.markedskalenderen.dk/marked/markedview. asp?MarkedsID=2313

Har lige talt med manden, og det er kun børn fra Hals der må sælge der nede...

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

livhemdrup skriver:

Ahh der er kan vi ikke...

Anmeld

27. juni 2012

Klumpe-dumpe

Ina33 skriver:

Har lige talt med manden, og det er kun børn fra Hals der må sælge der nede...

Hmm nåååh okay :/det er hvis ikke helt sådan i praktis... Der er også begyndt at være loppemarked i Tivoli det koster 50 kr pr plads... Skal jeg sende linket til dig? (det er kun på fb de reklamere for det)

Anmeld

27. juni 2012

Carl-Emil's mor

Ina33 skriver:

Min søn på 6 år, har netop sorterer i alt i sit legetøj, og han går meget op i at han gerne vil sælge det aflagte på loppemarked. Det er 100 % hans egen idé, og jeg synes egentlig det er en rigtig god idé.

Jeg har kigget lidt på loppemarkeder her i området, men det koster 200-300 at have en bod sådan et sted, og så er hele fortjenesten jo væk.

Er der nogen der har idéer til hvordan vi kan få solgt det aflagte legetøj, uden det koster os penge. Han har ikke lyst til at sælge det på nettet, han er mest interesseret i det med at have sin egen lille bod.

Vi bor i en meget lille by, så loppemarked í carporten, er ikke en mulighed.

Vi bor i Nordjylland.

kunne du måske ikke sammen med ham sætte det til salg på nettet?

Tænker nu hvor der IKKE er et marked i nærheden af jer kunne I jo sammen sætte det til salg på nettet ? Så kan han jo deltage når folk byder på det

Anmeld

27. juni 2012

Ryberg

en skam du ikke bor i nærheden af Horsens, der bliver holdt et marked i Torsted Hallen på lørdag, hvor en bod kun koster 100 kr.

Tror da sikkert der ville være plads til ham

https://www.facebook.com/#!/events/245233942252012 /

Anmeld

27. juni 2012

hannetheis

livhemdrup skriver:

hvad med kirkens korshær og sådanne steder holder de ikke markeder hvor det er billigt at få en stand.

og ellers syntes jeg du skal snakke med sønnen om at det er rigtig dyrt at få en stand så om han ikke vil være med til at lave en fed anonce på nettet diverse steder.

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

Ariel skriver:

Hmm nåååh okay :/det er hvis ikke helt sådan i praktis... Der er også begyndt at være loppemarked i Tivoli det koster 50 kr pr plads... Skal jeg sende linket til dig? (det er kun på fb de reklamere for det)

Altså i Karolinelund? Ja jeg vil meget gerne have et link.

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

hannetheis skriver:

hvad med kirkens korshær og sådanne steder holder de ikke markeder hvor det er billigt at få en stand.

og ellers syntes jeg du skal snakke med sønnen om at det er rigtig dyrt at få en stand så om han ikke vil være med til at lave en fed anonce på nettet diverse steder.

Det havde jeg også overvejet, men der er bare rigtig mange små nips, som jeg aldrig tror vi får solgt på nettet.

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

KittyGirl skriver:

en skam du ikke bor i nærheden af Horsens, der bliver holdt et marked i Torsted Hallen på lørdag, hvor en bod kun koster 100 kr.

Tror da sikkert der ville være plads til ham

https://www.facebook.com/#!/events/245233942252012 /

Ja det er lidt ærgerligt, men jeg synes faktisk også 100 kr. er lige i overkanten, jeg tror ikke han kommer til at sælge for mere end 200-300 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.