Loppemarked idéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Ina33

Min søn på 6 år, har netop sorterer i alt i sit legetøj, og han går meget op i at han gerne vil sælge det aflagte på loppemarked. Det er 100 % hans egen idé, og jeg synes egentlig det er en rigtig god idé.

Jeg har kigget lidt på loppemarkeder her i området, men det koster 200-300 at have en bod sådan et sted, og så er hele fortjenesten jo væk.

Er der nogen der har idéer til hvordan vi kan få solgt det aflagte legetøj, uden det koster os penge. Han har ikke lyst til at sælge det på nettet, han er mest interesseret i det med at have sin egen lille bod.

Vi bor i en meget lille by, så loppemarked í carporten, er ikke en mulighed.

Vi bor i Nordjylland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

FrkT

Er der ikke nogen bagagerumsmarkeder i nærheden? Det var i hvert fald gratis der hvor jeg kommer fra

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

FrkT skriver:

Er der ikke nogen bagagerumsmarkeder i nærheden? Det var i hvert fald gratis der hvor jeg kommer fra

Jo men det koster 275 kr. at deltage, hvilket jeg faktisk synes er helt vildt!!!

Anmeld

27. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Ina33 skriver:

Min søn på 6 år, har netop sorterer i alt i sit legetøj, og han går meget op i at han gerne vil sælge det aflagte på loppemarked. Det er 100 % hans egen idé, og jeg synes egentlig det er en rigtig god idé.

Jeg har kigget lidt på loppemarkeder her i området, men det koster 200-300 at have en bod sådan et sted, og så er hele fortjenesten jo væk.

Er der nogen der har idéer til hvordan vi kan få solgt det aflagte legetøj, uden det koster os penge. Han har ikke lyst til at sælge det på nettet, han er mest interesseret i det med at have sin egen lille bod.

Vi bor i Nordjylland.

lidt ærgeligt du bor i Nordjylland, vi har noget børne-festival her i Taastrup (d. 30 juni) - der koster en stadplads 50 øre.

Anmeld

27. juni 2012

Ina33

Problembarnet skriver:

lidt ærgeligt du bor i Nordjylland, vi har noget børne-festival her i Taastrup (d. 30 juni) - der koster en stadplads 50 øre.

Ja det er ret ærgerligt, for det er præcis sådan noget jeg leder efter...

Anmeld

27. juni 2012

FrkT

Ina33 skriver:

Jo men det koster 275 kr. at deltage, hvilket jeg faktisk synes er helt vildt!!!

Ja okay, det er pænt dyrt..... har jeres søn ikke nogle venner, som også gerne vil sælge nogle ting, hvor de kunne gå sammen om en stadplads så?

Anmeld

27. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ja det er ret ærgerligt, for det er præcis sådan noget jeg leder efter...

I må en tur til Taastrup

Har du set
http://www.markedskalenderen.dk/marked/markedlist.asp

?

Anmeld

27. juni 2012

Nettemor

Ina33 skriver:

Vi bor i Nordjylland.

Har du ikke mulighed for at gå sammen med nogle andre og så selv holde loppemarked? Snak evt med Skole/SFO Og det var noget der kunne lade sig gøre

Anmeld

27. juni 2012

Klumpe-dumpe

Ina33 skriver:

Vi bor i Nordjylland.

I Hals er der børneloppemarked om onsdagen, hvor der siddet et hav af unger på græsplænen og sælger legetøj, jeg er dog ikke klar over prisen derpå( tror ikke det er prisen som i linket) men prøv at giv ham manden et kald og hør ad... http://www.markedskalenderen.dk/marked/markedview. asp?MarkedsID=2313

Anmeld

27. juni 2012

Mulle73

Ved ikke hvor langt oppe i nordjylland du bor, men ellers er Viborg måske en mulighed?

http://viborg.dk/db/kultur.nsf/Alle/B16BFB25B94840F4C125741E0030CD61?OpenDocument

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.