Foreslag til kold aftensmad på farten til baby 8½ måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Frøken J.

Mivsen skriver:

Pølsehorn, små pizzaboller.. Men er nu også ret sikker på at du må låne en microovn på bones.

Alle de steder vi har været indtil videre, har de gladeligt sagt ja til at låne den..

Hihi, kan ikke lade være at tænke om det bare er min pige der er rimelig dårlig til at spise Også når folk siger deres børn spiser kiks og knækbrød, det fatter hun ikke helt.. Hun sutter bare på dem til de går i tusinde stykker, og boller og sådan sætter sig fast i ganen på hende.. Men hun skal nok bare have noget mere øvelse Tror jeg bager pølsehorn og tager med, og måske ringer jeg også lige til bones og hører om de 1. har barnestol og 2. kan opvarme.. ved egentlig ikke en gang om man må tage sit eget mad med til bebs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

katrine26

Hvad med lidt kogt gulerod, katofler og en pølse..(uden skind selvfølig).

Det plejer at falde i godt jord herhjemme nå jeg ik lige gider lave mad...

Katrine26

Anmeld

26. juni 2012

Frøken J.

katrine26 skriver:

Hvad med lidt kogt gulerod, katofler og en pølse..(uden skind selvfølig).

Det plejer at falde i godt jord herhjemme nå jeg ik lige gider lave mad...

Katrine26

Det var også en idé! Jeg tror jeg bager pølsehorn.. Bør jeg så lave nogle børnevenlige hvor jeg piller skindet af??

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Frøken J. skriver:

Hihi, kan ikke lade være at tænke om det bare er min pige der er rimelig dårlig til at spise Også når folk siger deres børn spiser kiks og knækbrød, det fatter hun ikke helt.. Hun sutter bare på dem til de går i tusinde stykker, og boller og sådan sætter sig fast i ganen på hende.. Men hun skal nok bare have noget mere øvelse Tror jeg bager pølsehorn og tager med, og måske ringer jeg også lige til bones og hører om de 1. har barnestol og 2. kan opvarme.. ved egentlig ikke en gang om man må tage sit eget mad med til bebs?

Hehe Frederik er hardcore til brød, pølsehorn osv.. Men han er også en ædedolk

Synes de plejer at være rigtig søde, eller køber du da bare en bagt kartoffel og en gang salatbar

Anmeld

27. juni 2012

katrine26

Frøken J. skriver:

Det var også en idé! Jeg tror jeg bager pølsehorn.. Bør jeg så lave nogle børnevenlige hvor jeg piller skindet af??

vis hun ik har særlige mange tænder så ville jeg i hvertil fald pille skinde af.

Katrine26

Anmeld

27. juni 2012

LLN

Hej piger! Har i en god idé?

Min kære bror bliver student fra HTX i morgen (), og i dagens anledning skal vi selvfølgelig til Randers og fejre ham. Vi kan nemt tage madpakke med til Rose til i løbet af dagen, når nu vi er oppe på hans skole, og hun kan nok nå at for morgenmad og formiddagsmad hjemme inden vi tager afsted. Men om aftenen skal vi ud og spise på Bones, og de har altså ikke lige noget babyvenligt på menuen, så jeg tænker jeg skal have noget med til hende. Men hvis jeg skal have kold aftensmad med til hende, altså noget som ikke skal laves i ovn/mikro og ikke skal varmes op, hvad skal jeg så tage med?? Jeg synes ikke hun skal have rugbrød til aftensmad, når hun nu også skal have det til frokost, så jeg er lidt tom for idéer

Nu kender jeg ikke Bones, men har de ikke en kogt eller bagt kartoffel hun kan få most med smør. Og evt lidt at nipse i fra salatbaren.

Anmeld

27. juni 2012

anynom

Frøken J. skriver:

Min kære bror bliver student fra HTX i morgen (), og i dagens anledning skal vi selvfølgelig til Randers og fejre ham. Vi kan nemt tage madpakke med til Rose til i løbet af dagen, når nu vi er oppe på hans skole, og hun kan nok nå at for morgenmad og formiddagsmad hjemme inden vi tager afsted. Men om aftenen skal vi ud og spise på Bones, og de har altså ikke lige noget babyvenligt på menuen, så jeg tænker jeg skal have noget med til hende. Men hvis jeg skal have kold aftensmad med til hende, altså noget som ikke skal laves i ovn/mikro og ikke skal varmes op, hvad skal jeg så tage med?? Jeg synes ikke hun skal have rugbrød til aftensmad, når hun nu også skal have det til frokost, så jeg er lidt tom for idéer

Lidt kold kødsovs til at blande op med Bones' fabelagtige bagte kartoffel

Anmeld

28. juni 2012

Alexander&Lærke

Jeg tænker når det nu er bones at en bagt kartoffel måske var sagen? evt med smør i også kan jeg huske at de også har pølser hvis hun må få det evt uden skind på. ellers ville jeg da selv tage en kold en med hun kan gnave i også en en bagt kartoffel evt koge et par gulerødder også til at gnave i.... Sådan tror jeg lærkes middags menu ville se ud hvis vi skulle på bones hun er jo 11 md.

Anmeld

28. juni 2012

Frøken J.

Tak for jeres forslag! Købte salatbar, så hun fik pasta, feta, ananas, melon, kylling osv. Hun GROVåd

Anmeld

2. juli 2012

anynom

Frøken J. skriver:

Hvad endte det med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.