Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
chael skriver: Jeg har et par ilse Jacobsen gummistøvler. Og jeg er SÅ glad for dem. De holder bare SÅ godt. Og jeg har haft dem i 2 år nu. Så dem vil jeg klart snbefale. De kan også justeres om benet og jeg synes bare de er kønnere end hunter. *C
Jeg har et par ilse Jacobsen gummistøvler. Og jeg er SÅ glad for dem. De holder bare SÅ godt. Og jeg har haft dem i 2 år nu. Så dem vil jeg klart snbefale. De kan også justeres om benet og jeg synes bare de er kønnere end hunter. *C
Hmm.. jeg må ud og prøve sådan et par så... *S* Men har bare ret korte ben... og sys de virker "høje" men det er måske bare mig?
Jeg har et par hunter og symes gaktisk man går rigtig odt i dem. De sidde godt til foden så man ikke sjupper rundt i dem og så er sålen dejlig blåd når man går i dem. Jeg er rigtig glad for mine hunter.
Og så synes jeg de sokker nåman kan købe ogputte i om vinteren gør dem super fede også.
MorDk skriver: Hmm.. jeg må ud og prøve sådan et par så... *S* Men har bare ret korte ben... og sys de virker "høje" men det er måske bare mig?
de fås i forskellige højder
Jeg har et par fra vagabond de er kåret til de bedste gummistøvler på markedet til prisen. De er sorte med snøre Bag på :-) kan kun anbefale dem :-) de er super lækre :-)
bettina Lundhede Christensen skriver: Jeg har et par fra vagabond de er kåret til de bedste gummistøvler på markedet til prisen. De er sorte med snøre Bag på :-) kan kun anbefale dem :-) de er super lækre :-)
JA det er DEM jeg har, men de holdt så ikke Ellers super flotte men måske en anelse for høje til mig ... er ret lav nemlig...
Nogle der har de der VIKING? Er de gode?
banditten2011 skriver: Jeg har et par ilse Jacobsen og jeg elsker det, har dem på konstant
Jeg har et par ilse Jacobsen og jeg elsker det, har dem på konstant
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128